Το νέο πρόγραμμα παρουσιάζει μια βασικότατη έλλειψη. Είναι η απουσία του μαθήματος της Επιστήμης Υπολογιστών από τη Β' και Γ' Λυκείου.
Η Πληροφορική αποτελεί μια διακριτή, ξεχωριστή επιστήμη και όχι μια δεξιότητα όπως εσφαλμένα παρουσιάζεται. Η Επιστήμη των Υπολογιστών προάγει την κριτική και δημιουργική σκέψη και η παρουσία της στο Λύκειο αποτελεί εγγύηση ανάπτυξης για τη χώρα μας.
Νομίζω ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει ένα 2ωρο μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών στη Β'Λυκείου και ένα 6ωρο μάθημα κατεύθυνσης στη Γ'Λυκείου, το οποίο θα πρέπει και να εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο για την επιλογή των αυριανών φοιτητών στις Τεχνολογικές Σχολές.
Μητσιάδης Δημήτρης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π.
Το νέο πρόγραμμα παρουσιάζει μια βασικότατη έλλειψη. Είναι η απουσία του μαθήματος της Επιστήμης Υπολογιστών από τη Β' και Γ' Λυκείου. Η Πληροφορική αποτελεί μια διακριτή, ξεχωριστή επιστήμη και όχι μια δεξιότητα όπως εσφαλμένα παρουσιάζεται. Η Επιστήμη των Υπολογιστών προάγει την κριτική και δημιουργική σκέψη και η παρουσία της στο Λύκειο αποτελεί εγγύηση ανάπτυξης για τη χώρα μας. Νομίζω ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει ένα 2ωρο μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών στη Β'Λυκείου και ένα 6ωρο μάθημα κατεύθυνσης στη Γ'Λυκείου, το οποίο θα πρέπει και να εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο για την επιλογή των αυριανών φοιτητών στις Τεχνολογικές Σχολές. Μητσιάδης Δημήτρης Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π.