Επειδή τα πιο πολλά σχόλια αφορούν το μάθημα της πληροφορικής, όλοι όσοι διδάσκουμε στο λύκειο γνωρίζουμε ότι οι μαθητές ασχολούνταν την ώρα της πληφοροφικής με οτιδήποτε άλλο στον υπολογιστή τους, παρά με το μάθημα.
Η ευθύνη είναι μόνο του Υπουργείου; Των διδασκόντων δεν ήταν;
Οι γνώσεις που αναφέρονται εδώ για τους υπολογιστές πρέπει να αποκτούνται σε μεταλυκειακό επίπεδο ή σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις στα ΕΠΑΛ. Δεν έχουν σχέση με το Γενικό Λύκειο και, ορθώς, ο νομοθέτης δεν τις συμπεριλαμβάνει.
Το πρόβλημα των σχολιαστών δεν είναι οι ανάγκες των παιδιών που παρακολουθούν τα μαθήματα του ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ, αλλά, μάλλον, η κάλυψη του ωραρίου των ΠΕ19-20 που ζητούν να διδάξουν σε παιδιά 15-17 ετών όσα οι ίδιοι έμαθαν στα ΤΕΙ και ΑΕΙ και τα οποία δε φρόντισαν να διδάξουν στους μαθητές τόσα χρόνια.
Επειδή τα πιο πολλά σχόλια αφορούν το μάθημα της πληροφορικής, όλοι όσοι διδάσκουμε στο λύκειο γνωρίζουμε ότι οι μαθητές ασχολούνταν την ώρα της πληφοροφικής με οτιδήποτε άλλο στον υπολογιστή τους, παρά με το μάθημα. Η ευθύνη είναι μόνο του Υπουργείου; Των διδασκόντων δεν ήταν; Οι γνώσεις που αναφέρονται εδώ για τους υπολογιστές πρέπει να αποκτούνται σε μεταλυκειακό επίπεδο ή σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις στα ΕΠΑΛ. Δεν έχουν σχέση με το Γενικό Λύκειο και, ορθώς, ο νομοθέτης δεν τις συμπεριλαμβάνει. Το πρόβλημα των σχολιαστών δεν είναι οι ανάγκες των παιδιών που παρακολουθούν τα μαθήματα του ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ, αλλά, μάλλον, η κάλυψη του ωραρίου των ΠΕ19-20 που ζητούν να διδάξουν σε παιδιά 15-17 ετών όσα οι ίδιοι έμαθαν στα ΤΕΙ και ΑΕΙ και τα οποία δε φρόντισαν να διδάξουν στους μαθητές τόσα χρόνια.