Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης | 27 Νοεμβρίου 2009, 18:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ σωστό το μέτρο για προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ δεδομένου ότι οι υποψήφιοι είναι περισσότεροι από τις διαθέσιμες θέσεις στην εκπαίδευση. Θεωρώ επίσης ότι πρέπει να υπάρχουν μεταβατικές διατάξεις για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που έχουν προγραμματίσει τη ζωή τους με τα ισχύοντα συστήματα. θεωρώ επίσης σωστά τα μέτρα για τους πολύτεκνους, διότι κάποιος με τέσσερα ή περισσότερα παιδιά δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε να περάσει μέσω ΑΣΕΠ, όπως ένας απόφοιτος πανεπιστημίου 22 ετών με μηδέν υποχρεώσεις. Εξάλλου ο νόμος για τους πολύτεκνους είναι πετυχημένος, διότι 500 διορισμοί πολυτέκνων κάθε χρόνο αντιστοιχούν σε 2.000 παιδιά τουλάχιστον, άρα βοηθάει στην μείωση της υπογεννητικότητας της πατρίδας μας. Είναι τελείως υποκριτικό να λέμε στον πολύτεκνο να περάσει την βάση στο ΑΣΕΠ και μετά θα τον μοριοδοτήσουμε, όταν ξέρουμε ότι το 80% τουλάχιστον των υπηρετούντων συναδέλφων δεν έχει δώσει ΠΟΤΕ εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ. Εξάλλου το ΑΣΕΠ δεν κρίνει την επάρκεια ενός εκπαιδευτικού γιατί αυτή έχει κριθεί από το πανεπιστήμιο που πήρε το πτυχίο του. Επίσης θεωρώ ότι θα πρέπει κάποτε να ελένξετε τον αριθμό των εισακτέων στα πανεπιστήμια. Ας μπαίνουν μόνο όσοι χρειάζονται και τότε θα λυθεί το πρόβλημα πρόσληψης εκπαιδευτικών από μόνο του. Και ένα τελευταίο θέμα. Μπορεί να υπάρχει διακομματική συννενόηση για την παιδεία ή ο συγκεκριμένος νόμος θα έχει ισχύ όσο θα είναι η συγκεκριμένη υπουργός στο υπουργείο και μετά θα αλλάξει οπότε άδικα η τόση φασαρία;