Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου
....Ο καθορισμός του συντελεστή βαρύτητας σε ένα (1) μάθημα ανά Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση πραγματοποιείται μετά από πρόταση της γενικής συνέλευσης του αρμόδιου Τμήματος προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων......
Το παραπάνω προφανώς και αντανακλά σε ένα βαθμό την ανάγκη κάποια μαθήματα να προσμετρώνται περισσότερο από κάποια άλλα για την εισαγωγή σε κάποια σχολή. Γιατι όμως δεν δίνεται στα τμήματα πληροφορικής η δυνατότητα να προσμετρήσουν μαζί με τα μαθηματικά το κατεξοχήν μάθημα που απαιτείται για την εισαγωγή στις σχολές αυτές δηλ. το μαθημα ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ το οποίο εισάγει στον προγραμματισμό τους μαθητές της Γ Λυκείου.
Το ουσιαστικότερο όμως πρόβλημα θα είναι η εισαγωγή μαθητών σε σχολές πληροφορικής από σπόντα δηλ. ουσιαστικά χωρίς να έχουν καθαρή εικόνα για το περιεχόμενο των σπουδών τους κάτι που αποκτούν όλη την χρονιά με την τριβή τους με το μάθημα της Επιστήμης των Υπολογιστών (σήμερα ΑΕΠΠ) και όχι βέβαια με την προτεινόμενη διαδικασία πιστοποίησης στο Γυμνάσιο που ίσως δημιουργεί και λάθος εικόνα για την επιστήμη της πληροφορικής.
Το παρόν νομοσχέδιο αποτελεί δυστυχώς οπισθοδρόμηση, υποβαθμίζει την ποιότητα της παιδείας στο βωμό μνημονιακών σκοπιμοτήτων και επιτείνει προβλήματα στην κοινωνία μας τα οποία προσπαθέι να επιλύσει.
Για σκεφθείτε πόσοι απασχολούμενοι με την πληροφορική στην ιδιωτική εκπαίδευση θα μείνουν κυριολεκτικά στο δρόμο. Μια νέα ΕΡΤ ....
Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου ....Ο καθορισμός του συντελεστή βαρύτητας σε ένα (1) μάθημα ανά Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση πραγματοποιείται μετά από πρόταση της γενικής συνέλευσης του αρμόδιου Τμήματος προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων...... Το παραπάνω προφανώς και αντανακλά σε ένα βαθμό την ανάγκη κάποια μαθήματα να προσμετρώνται περισσότερο από κάποια άλλα για την εισαγωγή σε κάποια σχολή. Γιατι όμως δεν δίνεται στα τμήματα πληροφορικής η δυνατότητα να προσμετρήσουν μαζί με τα μαθηματικά το κατεξοχήν μάθημα που απαιτείται για την εισαγωγή στις σχολές αυτές δηλ. το μαθημα ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ το οποίο εισάγει στον προγραμματισμό τους μαθητές της Γ Λυκείου. Το ουσιαστικότερο όμως πρόβλημα θα είναι η εισαγωγή μαθητών σε σχολές πληροφορικής από σπόντα δηλ. ουσιαστικά χωρίς να έχουν καθαρή εικόνα για το περιεχόμενο των σπουδών τους κάτι που αποκτούν όλη την χρονιά με την τριβή τους με το μάθημα της Επιστήμης των Υπολογιστών (σήμερα ΑΕΠΠ) και όχι βέβαια με την προτεινόμενη διαδικασία πιστοποίησης στο Γυμνάσιο που ίσως δημιουργεί και λάθος εικόνα για την επιστήμη της πληροφορικής. Το παρόν νομοσχέδιο αποτελεί δυστυχώς οπισθοδρόμηση, υποβαθμίζει την ποιότητα της παιδείας στο βωμό μνημονιακών σκοπιμοτήτων και επιτείνει προβλήματα στην κοινωνία μας τα οποία προσπαθέι να επιλύσει. Για σκεφθείτε πόσοι απασχολούμενοι με την πληροφορική στην ιδιωτική εκπαίδευση θα μείνουν κυριολεκτικά στο δρόμο. Μια νέα ΕΡΤ ....