Καλησπέρα,
Είναι αδύνατο τα μαθηματικά στη Γ´ ΕΠΑ.Λ να έιναι 2 Αλγεβρα και 1 Γεωμετρία, κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει. Ας υποθέσουμε, ότι ένας μαθητής απο ΕΠΑ.Λ μετά απο πανελλήνιες εξετάσεις, εισάγεται σε κάποιο ΤΕΙ, π.χ. κάποιο τμήμα μηχανολογίας. Επίσης στο ίδιο τμήμα εισάγεται και κάποιος μαθητής που προέρχεται απο Γενικό Λύκειο που αυτός κάνει 8 ώρες μαθηματικά σύμφωνα με το νέο Λύκειο. Προφανώς υπάρχει μια χαοτική υπεροχή του μαθητή του γενικού λυκείου. Εκτός αυτού, σίγουρα δεν πρόκειται ο μαθητής απο το ΕΠΑ.Λ να έχει αποκτήσει τις ελάχιστες, απαραίτητες γνώσεις για να ανταπεξέλθει στο πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ.
Τέλος, αναφέρω πως το μάθημα υποστήριξης στα μαθηματικά και στην Α και τη Β ΕΠΑ.Λ, δεν πρέπει να καταργηθεί, είναι στην ουσία ό,τι καλύτερο υπήρξε τα 2 τελευταία χρόνια, γιατί έδωσε τη δυνατότητα σε αδύναμους μαθητές να καλύψουν βασικά κενά τους μέσα απο το ίδιο το σχολείο.
Καλησπέρα, Είναι αδύνατο τα μαθηματικά στη Γ´ ΕΠΑ.Λ να έιναι 2 Αλγεβρα και 1 Γεωμετρία, κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει. Ας υποθέσουμε, ότι ένας μαθητής απο ΕΠΑ.Λ μετά απο πανελλήνιες εξετάσεις, εισάγεται σε κάποιο ΤΕΙ, π.χ. κάποιο τμήμα μηχανολογίας. Επίσης στο ίδιο τμήμα εισάγεται και κάποιος μαθητής που προέρχεται απο Γενικό Λύκειο που αυτός κάνει 8 ώρες μαθηματικά σύμφωνα με το νέο Λύκειο. Προφανώς υπάρχει μια χαοτική υπεροχή του μαθητή του γενικού λυκείου. Εκτός αυτού, σίγουρα δεν πρόκειται ο μαθητής απο το ΕΠΑ.Λ να έχει αποκτήσει τις ελάχιστες, απαραίτητες γνώσεις για να ανταπεξέλθει στο πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ. Τέλος, αναφέρω πως το μάθημα υποστήριξης στα μαθηματικά και στην Α και τη Β ΕΠΑ.Λ, δεν πρέπει να καταργηθεί, είναι στην ουσία ό,τι καλύτερο υπήρξε τα 2 τελευταία χρόνια, γιατί έδωσε τη δυνατότητα σε αδύναμους μαθητές να καλύψουν βασικά κενά τους μέσα απο το ίδιο το σχολείο.