Αν όντως ο στόχος του Υπουργείου είναι να καταστήσει το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου συμβατό με τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας, θα έπρεπε να δοθεί προτεραιότητα στα αντικείμενα που πραγματικά θα χρειαστούν τα παιδιά μας για να πορευτούν στην κοινωνία που διαμορφώσαμε εμείς. Και τα αντικείμενα αυτά είναι οι ξένες γλώσσες, η πληροφορική, η πολιτική αγωγή. Να διδάσκονται δύο ξένες γλώσσες στο Λύκειο και να μην υποχρεώνονται τα παιδιά που επέλεξαν στο γυμνάσιο τα ιταλικά και τα ισπανικά να εγκαταλείψουν την ξένη γλώσσα επιλογής τους. Να αυξηθούν οι ώρες της πολιτικής αγωγής και η πληροφορική να μην είναι μάθημα επιλογής. Όχι ό,τι βολεύει το Υπουργείο αλλά ό,τι χρειάζονται τα παιδιά μας!
Αν όντως ο στόχος του Υπουργείου είναι να καταστήσει το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου συμβατό με τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας, θα έπρεπε να δοθεί προτεραιότητα στα αντικείμενα που πραγματικά θα χρειαστούν τα παιδιά μας για να πορευτούν στην κοινωνία που διαμορφώσαμε εμείς. Και τα αντικείμενα αυτά είναι οι ξένες γλώσσες, η πληροφορική, η πολιτική αγωγή. Να διδάσκονται δύο ξένες γλώσσες στο Λύκειο και να μην υποχρεώνονται τα παιδιά που επέλεξαν στο γυμνάσιο τα ιταλικά και τα ισπανικά να εγκαταλείψουν την ξένη γλώσσα επιλογής τους. Να αυξηθούν οι ώρες της πολιτικής αγωγής και η πληροφορική να μην είναι μάθημα επιλογής. Όχι ό,τι βολεύει το Υπουργείο αλλά ό,τι χρειάζονται τα παιδιά μας!