Παρότι πολλοί Πληροφορικοί γράφουν εδώ μέσα σχετικά με τη διαφορά που έχει η δεξιότητα χρήσης Η/Υ και η αλγοριθμική, βλέπω από τα επόμενα σχόλια ότι κάποιοι κάνουν πώς δεν καταλαβαίνουν...
α) Ανάπτυξη δεξιοτήτων στη χρήση Η/Υ, προστασία στο Διαδίκτυο, βασικές γνώσεις υπολογιστή και εκμάθηση βασικών προγραμματιστικών πακέτων μέχρι το Γυμνάσιο για γενική Παιδεία κάθε μαθητή και
β) Στο λύκειο για ΟΣΟΥΣ επιθυμούν να ακολουθήσουν τεχνολογικές επιστήμες εξειδίκευση στην Επιστήμη των Υπολογιστών και την Αλγοριθμική που ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με δεξιότητες.
Προτείνω μάλιστα 2ώρο στη Β΄Λυκείου και 6ώρο στη Γ΄Λυκείου όπως γίνεται ακριβώς και με τη Χημεία και ας επιλέγουν οι μαθητές το δρόμο που θέλουν να ακολουθήσουν.
Ο κάθε κλάδος μπορεί εδώ να παραθέσει επιχειρήματα για το ποιο είναι πιο σημαντικό μάθημα, ήδη έχουν παρατεθεί πολλές απόψεις.
Το Υπουργείο από την άλλη ως ανεξάρτητος (;) φορέας που σκοπό έχει μόνο το καλό των μαθητών και όχι να εξυπηρετήσει συντεχνίες, ΟΦΕΙΛΕΙ να δίνει την επιλογή στον μαθητή.
Δε νομίζω ότι ζητάμε κάτι παραπάνω από το αυτονόητο. Δε ζητάμε συντεχνιακά ώρες, ζητάμε να μπορεί όποιος μαθητής θέλει να μπορεί να επιλέξει το μάθημα.
ΥΓ1: Την έρευνα για ποια μαθήματα ζητάνε γονείς και μαθητές για γενική Παιδεία την έχετε δει όλοι.
ΥΓ2: Θα μπορούσε να γίνει και μια έρευνα σε απόφοιτους Πανεπιστημιακών σχολών της τελευταίας 10ετιας και να ρωτούνται ποιο μάθημα από όσα κάνανε στο σχολείο τους φάνηκε πιο χρήσιμο στην Ακαδημαϊκή αλλά και καθημερινή ζωή.
ΥΓ3: Θυμάμαι και εκείνο το μότο σας "Πρώτα ο μαθητής"...Πολύ μακρινό φαίνεται...
Παρότι πολλοί Πληροφορικοί γράφουν εδώ μέσα σχετικά με τη διαφορά που έχει η δεξιότητα χρήσης Η/Υ και η αλγοριθμική, βλέπω από τα επόμενα σχόλια ότι κάποιοι κάνουν πώς δεν καταλαβαίνουν... α) Ανάπτυξη δεξιοτήτων στη χρήση Η/Υ, προστασία στο Διαδίκτυο, βασικές γνώσεις υπολογιστή και εκμάθηση βασικών προγραμματιστικών πακέτων μέχρι το Γυμνάσιο για γενική Παιδεία κάθε μαθητή και β) Στο λύκειο για ΟΣΟΥΣ επιθυμούν να ακολουθήσουν τεχνολογικές επιστήμες εξειδίκευση στην Επιστήμη των Υπολογιστών και την Αλγοριθμική που ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με δεξιότητες. Προτείνω μάλιστα 2ώρο στη Β΄Λυκείου και 6ώρο στη Γ΄Λυκείου όπως γίνεται ακριβώς και με τη Χημεία και ας επιλέγουν οι μαθητές το δρόμο που θέλουν να ακολουθήσουν. Ο κάθε κλάδος μπορεί εδώ να παραθέσει επιχειρήματα για το ποιο είναι πιο σημαντικό μάθημα, ήδη έχουν παρατεθεί πολλές απόψεις. Το Υπουργείο από την άλλη ως ανεξάρτητος (;) φορέας που σκοπό έχει μόνο το καλό των μαθητών και όχι να εξυπηρετήσει συντεχνίες, ΟΦΕΙΛΕΙ να δίνει την επιλογή στον μαθητή. Δε νομίζω ότι ζητάμε κάτι παραπάνω από το αυτονόητο. Δε ζητάμε συντεχνιακά ώρες, ζητάμε να μπορεί όποιος μαθητής θέλει να μπορεί να επιλέξει το μάθημα. ΥΓ1: Την έρευνα για ποια μαθήματα ζητάνε γονείς και μαθητές για γενική Παιδεία την έχετε δει όλοι. ΥΓ2: Θα μπορούσε να γίνει και μια έρευνα σε απόφοιτους Πανεπιστημιακών σχολών της τελευταίας 10ετιας και να ρωτούνται ποιο μάθημα από όσα κάνανε στο σχολείο τους φάνηκε πιο χρήσιμο στην Ακαδημαϊκή αλλά και καθημερινή ζωή. ΥΓ3: Θυμάμαι και εκείνο το μότο σας "Πρώτα ο μαθητής"...Πολύ μακρινό φαίνεται...