Κάποιος που έχει βγάλει σχολή Πληροφορικής γνωρίζει και έχει δει το μειονέκτημα που είχαν τα παιδιά που είχαν περάσει από Θετική Κατεύθυνση και δεν είχαν διδαχτεί το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον σε σχέση με τα παιδιά που είχαν περάσει από την Τεχνολογική Κατεύθυνση και το είχαν διδαχτεί. Ουσιαστικά τα παιδιά της πρώτης κατηγορίας "έχαναν" το πρώτο εξάμηνο προσπαθώντας να μπουν στη λογική του προγραμματισμού ενώ της δεύτερης την κατείχαν ήδη από το Λύκειο. Με το σχέδιο σας αυτό ουσιαστικά καταδικάζετε όλα τα παιδιά να "χάσουν" ένα εξάμηνο ή τις σχολές Πληροφορικής να μειώσουν το επίπεδο των σπουδών τους, το οποίο έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια.
Πέραν αυτού, η διδασκαλία της Πληροφορικής βελτιώνει τον τρόπο σκέψης των παιδιών αλλά και είναι ένας φτηνός τρόπος δημιουργίας επαγγελματιών που θα μπορούν να ανοίξουν εδώ επιχειρήσεις που θα δραστηριοποιούνται παγκόσμια, θα φέρνουν έσοδα στο κράτος και δε θα φεύγουν στο εξωτερικό.
Κατά συνέπεια, θεωρώ επιβεβλημένη την επανεισαγωγή της ΑΕΠΠ στην Γ' Λυκείου ως εναλλακτική επιλογή της Χημείας αλλά και δημιουργία νέων μαθημάτων στις Α' και Β' Λυκείου (το μάθημα Εφαρμογές Υπολογιστών δεν προσφέρει όσα θα μπορούσε με τη σημερινή μορφή του). Επιπλέον πιστεύω ότι αν το μάθημα γίνει δίωρο στο Γυμνάσιο, ο προγραμματισμός που εμπεριέχεται στην ύλη της Γ' Γυμνασίου, μπορεί να ενταθεί τμηματικά και στις τρεις τάξεις ώστε να έχει και μεγαλύτερο ενδιαφέρον το μάθημα για τα παιδιά.
Κάποιος που έχει βγάλει σχολή Πληροφορικής γνωρίζει και έχει δει το μειονέκτημα που είχαν τα παιδιά που είχαν περάσει από Θετική Κατεύθυνση και δεν είχαν διδαχτεί το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον σε σχέση με τα παιδιά που είχαν περάσει από την Τεχνολογική Κατεύθυνση και το είχαν διδαχτεί. Ουσιαστικά τα παιδιά της πρώτης κατηγορίας "έχαναν" το πρώτο εξάμηνο προσπαθώντας να μπουν στη λογική του προγραμματισμού ενώ της δεύτερης την κατείχαν ήδη από το Λύκειο. Με το σχέδιο σας αυτό ουσιαστικά καταδικάζετε όλα τα παιδιά να "χάσουν" ένα εξάμηνο ή τις σχολές Πληροφορικής να μειώσουν το επίπεδο των σπουδών τους, το οποίο έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Πέραν αυτού, η διδασκαλία της Πληροφορικής βελτιώνει τον τρόπο σκέψης των παιδιών αλλά και είναι ένας φτηνός τρόπος δημιουργίας επαγγελματιών που θα μπορούν να ανοίξουν εδώ επιχειρήσεις που θα δραστηριοποιούνται παγκόσμια, θα φέρνουν έσοδα στο κράτος και δε θα φεύγουν στο εξωτερικό. Κατά συνέπεια, θεωρώ επιβεβλημένη την επανεισαγωγή της ΑΕΠΠ στην Γ' Λυκείου ως εναλλακτική επιλογή της Χημείας αλλά και δημιουργία νέων μαθημάτων στις Α' και Β' Λυκείου (το μάθημα Εφαρμογές Υπολογιστών δεν προσφέρει όσα θα μπορούσε με τη σημερινή μορφή του). Επιπλέον πιστεύω ότι αν το μάθημα γίνει δίωρο στο Γυμνάσιο, ο προγραμματισμός που εμπεριέχεται στην ύλη της Γ' Γυμνασίου, μπορεί να ενταθεί τμηματικά και στις τρεις τάξεις ώστε να έχει και μεγαλύτερο ενδιαφέρον το μάθημα για τα παιδιά.