Είναι απαράδεκτο η κατάργηση της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο. Καταργείτε το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον,το οποίο αναπτύσσει την αλγοριθμική σκέψη του μαθητή και τον εισάγει στον προγραμματισμό. Επίσης, πρέπει να παραμείνει ως μάθημα κατεύθυνσης στη Γ΄Λυκείου και να αναβαθμιστεί.Ο μαθητής που επιθυμεί να εισαχθεί σε μια από τις 54 σχολές πληροφορικής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν είναι δυνατόν να μην έχει διδαχθεί και εξετασθεί στην αλγοριθμική σκέψη και λογική.
Στην Α’ και Β’ Λυκείου τα μαθήματα επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής και Εφαρμογές Υπολογιστών, παρόλο που δεν μετρούσαν στην βαθμολογία ήταν πρώτα στις επιλογές των μαθητών,αν και μπορούσαν να επιλέξουν μαθήματα που θα τους ανέβαζαν τον Γενικό Μ.Ο.
Επίσης πρέπει οι Αρχές Οικονομίας να παρέχονται ως αυτόνομο μάθημα είτε στην Α' είτε στη Β'Λυκείου. Είναι απαράδεκτο να αποφοιτούν μαθητές από το Λύκειο χωρίς να έχουν ένα γερό υπόβαθρο στα οικονομικά, ώστε να είναι σε θέση να κατανοήσουν τρέχουσες οικονομικές εξελίξεις. Όπως -ορθώς- έρχονται σε επαφή με το αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο της Πολιτικής Παιδείας στη Γ' Γυμνασίου (με την Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή), αντίστοιχα πρέπει να γνωρίσουν και την Οικονομία ως αυτόνομη επιστήμη. Και αυτό δεν μπορεί φυσικά να επιτευχθεί μέσω του "τριπλού" μαθήματος Οικονομία - Δίκαιο - Κοινωνιολογία που προτείνετε για την Α' και Β' Λυκείου. Επομένως, η επιχειρούμενη υποβάθμιση της οικονομικής παιδείας είναι θέμα που πρέπει να επανεξεταστεί.
Είναι απαράδεκτο η κατάργηση της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο. Καταργείτε το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον,το οποίο αναπτύσσει την αλγοριθμική σκέψη του μαθητή και τον εισάγει στον προγραμματισμό. Επίσης, πρέπει να παραμείνει ως μάθημα κατεύθυνσης στη Γ΄Λυκείου και να αναβαθμιστεί.Ο μαθητής που επιθυμεί να εισαχθεί σε μια από τις 54 σχολές πληροφορικής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν είναι δυνατόν να μην έχει διδαχθεί και εξετασθεί στην αλγοριθμική σκέψη και λογική. Στην Α’ και Β’ Λυκείου τα μαθήματα επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής και Εφαρμογές Υπολογιστών, παρόλο που δεν μετρούσαν στην βαθμολογία ήταν πρώτα στις επιλογές των μαθητών,αν και μπορούσαν να επιλέξουν μαθήματα που θα τους ανέβαζαν τον Γενικό Μ.Ο. Επίσης πρέπει οι Αρχές Οικονομίας να παρέχονται ως αυτόνομο μάθημα είτε στην Α' είτε στη Β'Λυκείου. Είναι απαράδεκτο να αποφοιτούν μαθητές από το Λύκειο χωρίς να έχουν ένα γερό υπόβαθρο στα οικονομικά, ώστε να είναι σε θέση να κατανοήσουν τρέχουσες οικονομικές εξελίξεις. Όπως -ορθώς- έρχονται σε επαφή με το αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο της Πολιτικής Παιδείας στη Γ' Γυμνασίου (με την Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή), αντίστοιχα πρέπει να γνωρίσουν και την Οικονομία ως αυτόνομη επιστήμη. Και αυτό δεν μπορεί φυσικά να επιτευχθεί μέσω του "τριπλού" μαθήματος Οικονομία - Δίκαιο - Κοινωνιολογία που προτείνετε για την Α' και Β' Λυκείου. Επομένως, η επιχειρούμενη υποβάθμιση της οικονομικής παιδείας είναι θέμα που πρέπει να επανεξεταστεί.