Προτάσεις για το μάθημα της Πληροφορικής:
1. Μετατροπή του μαθήματος της Πληροφορικής της Α' Λυκείου από επιλογής σε υποχρεωτικό. Είναι παράλογο να μπορεί να αποφοιτήσει από το Λύκειο μαθητής χωρίς να έχει διδαχθεί ούτε μία ώρα πληροφορικής.
2. Συνδιδασκαλία του μαθήματος project τουλάχιστον τη μία από τις δύο ώρες την εβδομάδα με τον καθηγητή της πληροφορικής. Η εμπειρία τα δύο τελευταία χρόνια έχει δείξει ότι οι ανάγκες σε ψηφιακά παραδοτέα μιας ολοκληρωμένης ερευνητικής εργασίας είναι πολλές και είναι δύσκολο να υποστηριχτούν επαρκώς από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων, ακόμη και αν διαθέτουν πιστοποιήσεις στις ΤΠΕ Α ή Β επιπέδου.
3. Επανεισαγωγή του μαθήματος της ΑΕΠΠ στη Γ' Λυκείου (οι μαθητές να επιλέγουν μεταξύ ΑΕΠΠ και Χημείας)
Προτάσεις για το μάθημα της Πληροφορικής: 1. Μετατροπή του μαθήματος της Πληροφορικής της Α' Λυκείου από επιλογής σε υποχρεωτικό. Είναι παράλογο να μπορεί να αποφοιτήσει από το Λύκειο μαθητής χωρίς να έχει διδαχθεί ούτε μία ώρα πληροφορικής. 2. Συνδιδασκαλία του μαθήματος project τουλάχιστον τη μία από τις δύο ώρες την εβδομάδα με τον καθηγητή της πληροφορικής. Η εμπειρία τα δύο τελευταία χρόνια έχει δείξει ότι οι ανάγκες σε ψηφιακά παραδοτέα μιας ολοκληρωμένης ερευνητικής εργασίας είναι πολλές και είναι δύσκολο να υποστηριχτούν επαρκώς από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων, ακόμη και αν διαθέτουν πιστοποιήσεις στις ΤΠΕ Α ή Β επιπέδου. 3. Επανεισαγωγή του μαθήματος της ΑΕΠΠ στη Γ' Λυκείου (οι μαθητές να επιλέγουν μεταξύ ΑΕΠΠ και Χημείας)