Το σχέδιο για το Νέο Γενικό Λύκειο θα έπρεπε να ενισχύει το μάθημα της Πληροφορικής τόσο στις τάξεις Α και Β ώς μάθημα γενικής παιδείας όσο και στις κατευθύνσεις για τις τάξεις Β και Γ. Φυσικά θεωρείται απαραίτητο ως μάθημα το οποίο θα εξετάζεται στις Πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή των μαθητών σε όλες τις σχολές Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών (να σημειώσουμε ότι σε όλες αυτές τις σχολές υπάρχουν μαθήματα προγραμματισμού Η/Υ). Το σχέδιο θα έπρεπε να προέβλεπε το μάθημα της πληροφορικής ως μάθημα γενικής παιδείας στην Α και Β τάξη του Λυκείου και ως μάθημα κατεύθυνσης (Αλγοριθμική προσέγγιση επίλυσης προβλημάτων) για τις Θετικές και Τεχνολογικές σχολές στην Β και Γ Λυκείου. Το μάθημα θα πρέπει να εξετάζεται και στις Πανελλαδικές εξετάσεις για τις σχολές αυτές. Επίσης θα πρέπει να αλλάξει η φιλοσοφία του προγράμματος σπουδών και η πληροφορική να εξετάζεται ως επιστήμη και όχι ως δεξιότητες (ή εφαρμογές και χρήση Η/Υ). Το μεγαλύτερο μέρος των παιδιών σήμερα έχει αποκτήσει δεξιότητες χρήσης Η/Υ από πολύ μικρή ηλικία. Αυτό που δεν έχει αντιληφθεί και θα πρέπει να γίνεται ως μάθημα στο Λύκειο είναι να καταλάβει πως λειτουργεί ένα σύστημα για να μπορέσει να διευρύνει την αναλυτική του ικανότητα και να αντιμετωπίζει σύνθετα προβλήματα.
Το σχέδιο για το Νέο Γενικό Λύκειο θα έπρεπε να ενισχύει το μάθημα της Πληροφορικής τόσο στις τάξεις Α και Β ώς μάθημα γενικής παιδείας όσο και στις κατευθύνσεις για τις τάξεις Β και Γ. Φυσικά θεωρείται απαραίτητο ως μάθημα το οποίο θα εξετάζεται στις Πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή των μαθητών σε όλες τις σχολές Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών (να σημειώσουμε ότι σε όλες αυτές τις σχολές υπάρχουν μαθήματα προγραμματισμού Η/Υ). Το σχέδιο θα έπρεπε να προέβλεπε το μάθημα της πληροφορικής ως μάθημα γενικής παιδείας στην Α και Β τάξη του Λυκείου και ως μάθημα κατεύθυνσης (Αλγοριθμική προσέγγιση επίλυσης προβλημάτων) για τις Θετικές και Τεχνολογικές σχολές στην Β και Γ Λυκείου. Το μάθημα θα πρέπει να εξετάζεται και στις Πανελλαδικές εξετάσεις για τις σχολές αυτές. Επίσης θα πρέπει να αλλάξει η φιλοσοφία του προγράμματος σπουδών και η πληροφορική να εξετάζεται ως επιστήμη και όχι ως δεξιότητες (ή εφαρμογές και χρήση Η/Υ). Το μεγαλύτερο μέρος των παιδιών σήμερα έχει αποκτήσει δεξιότητες χρήσης Η/Υ από πολύ μικρή ηλικία. Αυτό που δεν έχει αντιληφθεί και θα πρέπει να γίνεται ως μάθημα στο Λύκειο είναι να καταλάβει πως λειτουργεί ένα σύστημα για να μπορέσει να διευρύνει την αναλυτική του ικανότητα και να αντιμετωπίζει σύνθετα προβλήματα.