Θεωρώ πως είναι εύστοχη η μείωση του αριθμού των εξεταζόμενων μαθημάτων από 6 σε 4, καθώς και η αυξηση των ωρών διδασκαλίας ανά εξεταζόμενο μάθημα, ώστε να γίνει εφικτή μια πιο εμβαθυμένη προσέγγιση στην ύλη του κάθε μαθήματος. Φυσικά και απαιτείται πλέον αναπροσαρμογή της διδακτέας και της εξεταζόμενης ύλης, αλλά και αναπροσαρμογή των θεμάτων, ώστε να γίνει σωστή εμβάθυνση στο κάθε αντικείμενο.
Πολύ σωστή και η επιλογή των μαθημάτων Φυσική-Χημεία-Μαθηματικά- Γλώσσα για τις θετικές επιστήμες. Επί 15 χρόνια παιδιά εισαγονταν σε σχολές της Φυσικομαθηματικής και σε πολυτεχνικές σχολές με συναφή αντικείμενα δίχως να έχουν καν εξεταστεί στη Χημεία!!
Η επιλογή των βασικών επιστημών, ως εξεταζόμενα μαθήματα, για την ανάπτυξη ενός πιο ολοκληρωμένου τρόπου σκέψης και προσέγγισης από τους υποψήφιους φοιτητές είναι στον σωστή κατεύθυνση.
Θεωρώ πως είναι εύστοχη η μείωση του αριθμού των εξεταζόμενων μαθημάτων από 6 σε 4, καθώς και η αυξηση των ωρών διδασκαλίας ανά εξεταζόμενο μάθημα, ώστε να γίνει εφικτή μια πιο εμβαθυμένη προσέγγιση στην ύλη του κάθε μαθήματος. Φυσικά και απαιτείται πλέον αναπροσαρμογή της διδακτέας και της εξεταζόμενης ύλης, αλλά και αναπροσαρμογή των θεμάτων, ώστε να γίνει σωστή εμβάθυνση στο κάθε αντικείμενο. Πολύ σωστή και η επιλογή των μαθημάτων Φυσική-Χημεία-Μαθηματικά- Γλώσσα για τις θετικές επιστήμες. Επί 15 χρόνια παιδιά εισαγονταν σε σχολές της Φυσικομαθηματικής και σε πολυτεχνικές σχολές με συναφή αντικείμενα δίχως να έχουν καν εξεταστεί στη Χημεία!! Η επιλογή των βασικών επιστημών, ως εξεταζόμενα μαθήματα, για την ανάπτυξη ενός πιο ολοκληρωμένου τρόπου σκέψης και προσέγγισης από τους υποψήφιους φοιτητές είναι στον σωστή κατεύθυνση.