Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΣ | 27 Νοεμβρίου 2009, 18:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να αποδεχτούμε μερικά πράγματα για να βάλουμε τάξη στη ζωή μας.Όταν η πολιτεία ιδρύει σχολές όπου ζητήσει ο κάθε βουλευτής, για να αντλήσει ψήφους, χωρίς να μπορούν οι απόφοιτοι της σχολής να βρούν δουλειά στη αγορά, όλοι θα συνωστίζονται στην Εκπαίδευση και μάλιστα την Τεχνική λόγω πολλών ειδικοτήτων, την οποία (Τεχνική) οι ίδιοι οι συνωστιζόμενοι σνόμπαραν όταν ήταν μαθητές Λυκείου προτιμώντας τα Γενικά Λύκεια και μη αναλογιζόμενοι ότι πιο πολλοί μαθητές στα ΕΠΑΛ σημαίνει πολλαπλάσιες θέσεις εργασίας και γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση. Μακροπρόθεσμα πρέπει όσες σχολές δεν έχουν στο πρόγραμμά τους παιδαγωγικά να μη δίνουν διέξοδο στην εκπαίδευση. Μέχρι τότε ΑΣΕΠ σε συνδυασμό με μόρια μέχρι να εξαντληθούν οι πίνακες ( όταν δε γράφουμε άλλους )και ΑΣΕΠ με κοινωνικά κριτήρια για πολύτεκνους. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως: Γιατί όσοι επιτυγχάνουν στο διαγωνισμό (άρα κρίνονται ικανοί ) αν δε προλάβουν να διορισθούν στη διετία, πρέπει να ξαναδιαγωνισθούν σε κάτι που πέτυχαν? Ποια λογική το επιβάλλει? Προτείνω να εξαντλούνται οι πίνακες επιτυχόντων κάθε διαγωνισμού και μετά να αρχίζει η απορρόφηση των επόμενων επιτυχόντων.Για όσους υποβάλλονται και στο ΤΕΣΤ δεξιοτήτων για το δημόσιο να πριμοδοτείται η σειρά επιτυχίας όπως γίνεται και με το βαθμό του πτυχίου τους. Με την εμπειρία 33 χρόνων στα σχολεία σας ΠΡΟΤΡΕΠΩ να μη διστάσετε!Προχωρείστε στις αλλαγές που απαιτεί η κοινωνία.