Προτείνω τα θέματα 100% να είναι απο τράπεζα θεμάτων, για να διασφαλίζεται καλύτερα η αντικειμενικότητα. Επίσης, γνώμη μου είναι τα θέματα των εξετάσεων να είναι κοινά, ανά νομό. Επιπλέον, τα ονόματα των μαθητών να είναι κλειστά, τα γραπτά να μην διορθώνονται από τον διδάσκοντα, καθώς και να υπάρχει προσαρμογή προφορικού - γραπτού βαθμού στην περίπτωση που υπάρχει διαφορά μεταξύ τους τεσσάρων (4) μονάδων.
Προτείνω τα θέματα 100% να είναι απο τράπεζα θεμάτων, για να διασφαλίζεται καλύτερα η αντικειμενικότητα. Επίσης, γνώμη μου είναι τα θέματα των εξετάσεων να είναι κοινά, ανά νομό. Επιπλέον, τα ονόματα των μαθητών να είναι κλειστά, τα γραπτά να μην διορθώνονται από τον διδάσκοντα, καθώς και να υπάρχει προσαρμογή προφορικού - γραπτού βαθμού στην περίπτωση που υπάρχει διαφορά μεταξύ τους τεσσάρων (4) μονάδων.