Κύριε Υπουργε
Πραγματικα προκαλεί έκπληξη και απορία η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής από το Λύκειο. Πιστεύω ότι είναι ένα βήμα προς τα πίσω ιδιαίτερα στις μέρες μας όπου η κοινωνία μας χαρακτηρίζεται από τον καταιγισμό των νέων τεχνολογιών σε όλα τα επίπεδα... Πως αποκωδικοποιείτε εσείς και οι συνεργάτες σας τις ανάγκες της κοινωνίας και της αγορά εργασίας? Αντί να εφοδιάσετε τα παιδιά μας με τις απαραίτητες γνώσεις για να βγούν ενισχυμενοι στην εργασιακή μάχη της ζωής τους,τους δίνετε γνώσεις που θα τους αφήσουν γυμνούς μπροστα στις κοινωνικές εξελιξεις.....
θεωρώ μέγα λάθος ο μαθητής να μην μαθαίνει βασικές αρχες της Επιστήμης της Πληροφορικής από την Α λυκείου μέχρι την Γ λυκείου όπου θα εξετάζεται μάθημα προγραμματισμού για την εισαγωγή του στις δεκάδες Σχολές που έχουν τις νέες τεχνολογίες σε πρώτο πλάνο....
Είναι δυνατον να υπάρχει , κατα την γνώμη σας, επάρκεια σ έναν μαθητή απο τις γνώσεις που θα αντλίσει από το Γυμνάσιο? Είναι σαν να στέλνουμε έναν μαθητη στη Σχολή Μαθηματικών μόνο με τις γνώσεις που απέκτησε σε Δημοτικό και Γυμνάσιο... πως σας φαίνεται?
Πώς ένας υποψήφιος για Πολυτεχνεία ή Σχολές Πληροφορικής Θα εξεταστεί στη Χημεία? ποιο το όφελος? Όταν θα βγεί στην αγορά εργασίας ο εργοδότης θα του ζητήσει αν ξέρει Η/Υ ή το πως γράφεται το χλωριουχο νάτριο?
Αν θέλουμε να πιστεύουμε στις έννοιες "Ψηφιακο Σχολείο, Νέες Τεχνολογίες", Ψηφιακη Κοινωνία", τότε η Επιστήμη της πληροφορικής γιατί ειναι εκτός?
Η Πληροφορική σαν επιστήμη και η τεχνολογική κατάρτιση σ αυτήν δεν είναι το λογισμικό πακέτο γνωστής πολυεθνικής όπως εσείς πιστεύετε!!
Η Αλγοριθμική σκέψη είναι το βασικό συστατικό της κάτι το οποίο είναι σωτήριο για μαθητές 15,16,17 ετών στο να εφοδιαστούν με γνώσεις που θα τους βοηθήσουν στην φοιτητική τους και όχι μόνο ζωή....
Γυρνάτε(όλοι σας) την εκπαίδευση 30 χρόνια πίσω και αυτο προκαλλει ανησυχία αλλά και τον χλευασμό της κοινωνίας αν όχι τα γέλια, στους γονεις των παιδιων που θα γινουν απλοι "παπαγαλοι" ξεπερασμένων μαθημάτων και πρακτικών!!!!
Όλες οι πολιτισμένες Χώρες θέτουν ώς προτεραιότητα την Πληροφορική στα Εκπαιδευτικά τους Προγράμματα!!!! Εσείς?
Προτείνω λοιπόν, αφού έχετε καταλάβει το λάθος σας και για να έχει νόημα η δημοσια διαβουλευση του νομοσχεδίου σας (και οχι να γίνεται για τα μάτια του κόσμου), να θέσετε το μάθημα της πληροφορικής στο Λυκειο ως βασικό και στις 3 τάξεις με Βασικές έννοιες της Επιστήμης των Η/Υ στην Α τάξη, αλγοριθμική στην Β τάξη και πανελλαδικα εξεταζόμενο το μάθημα του Προγραμματισμού στην Γ τάξη!!!
Επιτέλους η κοινωνία πάει μπροστά και θέλει τα παιδιάτης να συμβαδίζουν μ αυτήν....
Μα τόσο πια δεν το αντιλαμβάνεσται κ. Υπουργέ εσείς και οι συνεργάτες σας???? Εκτός και αν άλλα είναι τα αίτια!!!!!
Ευχαριστώ!!!!!!!!
Κύριε Υπουργε Πραγματικα προκαλεί έκπληξη και απορία η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής από το Λύκειο. Πιστεύω ότι είναι ένα βήμα προς τα πίσω ιδιαίτερα στις μέρες μας όπου η κοινωνία μας χαρακτηρίζεται από τον καταιγισμό των νέων τεχνολογιών σε όλα τα επίπεδα... Πως αποκωδικοποιείτε εσείς και οι συνεργάτες σας τις ανάγκες της κοινωνίας και της αγορά εργασίας? Αντί να εφοδιάσετε τα παιδιά μας με τις απαραίτητες γνώσεις για να βγούν ενισχυμενοι στην εργασιακή μάχη της ζωής τους,τους δίνετε γνώσεις που θα τους αφήσουν γυμνούς μπροστα στις κοινωνικές εξελιξεις..... θεωρώ μέγα λάθος ο μαθητής να μην μαθαίνει βασικές αρχες της Επιστήμης της Πληροφορικής από την Α λυκείου μέχρι την Γ λυκείου όπου θα εξετάζεται μάθημα προγραμματισμού για την εισαγωγή του στις δεκάδες Σχολές που έχουν τις νέες τεχνολογίες σε πρώτο πλάνο.... Είναι δυνατον να υπάρχει , κατα την γνώμη σας, επάρκεια σ έναν μαθητή απο τις γνώσεις που θα αντλίσει από το Γυμνάσιο? Είναι σαν να στέλνουμε έναν μαθητη στη Σχολή Μαθηματικών μόνο με τις γνώσεις που απέκτησε σε Δημοτικό και Γυμνάσιο... πως σας φαίνεται? Πώς ένας υποψήφιος για Πολυτεχνεία ή Σχολές Πληροφορικής Θα εξεταστεί στη Χημεία? ποιο το όφελος? Όταν θα βγεί στην αγορά εργασίας ο εργοδότης θα του ζητήσει αν ξέρει Η/Υ ή το πως γράφεται το χλωριουχο νάτριο? Αν θέλουμε να πιστεύουμε στις έννοιες "Ψηφιακο Σχολείο, Νέες Τεχνολογίες", Ψηφιακη Κοινωνία", τότε η Επιστήμη της πληροφορικής γιατί ειναι εκτός? Η Πληροφορική σαν επιστήμη και η τεχνολογική κατάρτιση σ αυτήν δεν είναι το λογισμικό πακέτο γνωστής πολυεθνικής όπως εσείς πιστεύετε!! Η Αλγοριθμική σκέψη είναι το βασικό συστατικό της κάτι το οποίο είναι σωτήριο για μαθητές 15,16,17 ετών στο να εφοδιαστούν με γνώσεις που θα τους βοηθήσουν στην φοιτητική τους και όχι μόνο ζωή.... Γυρνάτε(όλοι σας) την εκπαίδευση 30 χρόνια πίσω και αυτο προκαλλει ανησυχία αλλά και τον χλευασμό της κοινωνίας αν όχι τα γέλια, στους γονεις των παιδιων που θα γινουν απλοι "παπαγαλοι" ξεπερασμένων μαθημάτων και πρακτικών!!!! Όλες οι πολιτισμένες Χώρες θέτουν ώς προτεραιότητα την Πληροφορική στα Εκπαιδευτικά τους Προγράμματα!!!! Εσείς? Προτείνω λοιπόν, αφού έχετε καταλάβει το λάθος σας και για να έχει νόημα η δημοσια διαβουλευση του νομοσχεδίου σας (και οχι να γίνεται για τα μάτια του κόσμου), να θέσετε το μάθημα της πληροφορικής στο Λυκειο ως βασικό και στις 3 τάξεις με Βασικές έννοιες της Επιστήμης των Η/Υ στην Α τάξη, αλγοριθμική στην Β τάξη και πανελλαδικα εξεταζόμενο το μάθημα του Προγραμματισμού στην Γ τάξη!!! Επιτέλους η κοινωνία πάει μπροστά και θέλει τα παιδιάτης να συμβαδίζουν μ αυτήν.... Μα τόσο πια δεν το αντιλαμβάνεσται κ. Υπουργέ εσείς και οι συνεργάτες σας???? Εκτός και αν άλλα είναι τα αίτια!!!!! Ευχαριστώ!!!!!!!!