Το τοπίο αλλάζει αλλά δυστυχώς εμείς μένουμε προσκολλημένοι σε πρακτικές εικοσαετίας τουλάχιστον.
Όλες οι χώρες του κόσμου προσθέτουν στα ωρολόγια προγράμματα τους, μαθήματα Πληροφορικής,εμείς όμως πάντα πρωτοπόροι θέλουμε να την εξαφανίσουμε.
Με 54 τμήματα Πληροφορικής είναι δυνατόν να θέλετε να καταργήσετε την Πληροφορική από το Γενικό Λύκειο;Ένας μαθητής που θέλει σχολή Πληροφορικής θα πρέπει να κριθεί επαρκής στη Χημεία;
Πρέπει να εισαχθεί μάθημα Πληροφορικής στη Β΄Λυκείου ως γενικής παιδείας και στη Γ' Λυκείου ως κατεύθυνσης και να διαλέγει ο μαθητής ανάμεσα στη Χημεία και Επιστήμη Πληροφορικής ανάλογα με τις σχολές που θέλει να επιλέξει.
Το τοπίο αλλάζει αλλά δυστυχώς εμείς μένουμε προσκολλημένοι σε πρακτικές εικοσαετίας τουλάχιστον. Όλες οι χώρες του κόσμου προσθέτουν στα ωρολόγια προγράμματα τους, μαθήματα Πληροφορικής,εμείς όμως πάντα πρωτοπόροι θέλουμε να την εξαφανίσουμε. Με 54 τμήματα Πληροφορικής είναι δυνατόν να θέλετε να καταργήσετε την Πληροφορική από το Γενικό Λύκειο;Ένας μαθητής που θέλει σχολή Πληροφορικής θα πρέπει να κριθεί επαρκής στη Χημεία; Πρέπει να εισαχθεί μάθημα Πληροφορικής στη Β΄Λυκείου ως γενικής παιδείας και στη Γ' Λυκείου ως κατεύθυνσης και να διαλέγει ο μαθητής ανάμεσα στη Χημεία και Επιστήμη Πληροφορικής ανάλογα με τις σχολές που θέλει να επιλέξει.