Επιτέλους, το μάθημα της βιολογίας στο λύκειο γίνεται δίωρο. Το μοναδικό μάθημα μέσω του οποίου τα παιδιά (στην ηλικία που ξεκινά η σεξουαλική ζωή τους) μπορούν να πληροφορηθούν για ζητήματα ατομικής και δημόσιας υγιεινής, την πρόληψη στη διάδοση σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων, τη γνώση γύρω από θέματα αντισύλληψης, θέματα τόσο βασικά για την ενηλικίωσή τους και την υιοθέτηση ώριμης στάσης και συμπεριφοράς. Το μέχρι στιγμής μονόωρο μάθημα δεν μας επέτρεπε να οικοδομήσουμε μια ουσιαστική παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές με αποτέλεσμα να κλέβουμε ώρες από συναδέλφους για να ανταπεξέλθουμε στα ερωτήματα των παιδιών!
Αναρωτιέμαι με ποια λογική τα παιδιά που επιλέγουν να φοιτήσουν στα Τεχνικά Λύκεια δεν διδάσκονται βιολογία; Δεν έχουν δικαίωμα στη γνωριμία με το σώμα τους, και τον κόσμο, πώς θα οικοδομήσουν ώριμη σεξουαλική στάση και συμπεριφορά αυτά τα παιδιά; Πόσο μάλλον που το μάθημα φαίνεται να συρρικνώνεται στο γυμνάσιο από 4 ώρες σε τρεις!! Αυτό δεν είναι μόνο παιδαγωγικά απαράδεκτο, είναι και αντίθετο με τη διδασκαλία του μαθήματος σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα διεθνώς.
Επιτέλους, το μάθημα της βιολογίας στο λύκειο γίνεται δίωρο. Το μοναδικό μάθημα μέσω του οποίου τα παιδιά (στην ηλικία που ξεκινά η σεξουαλική ζωή τους) μπορούν να πληροφορηθούν για ζητήματα ατομικής και δημόσιας υγιεινής, την πρόληψη στη διάδοση σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων, τη γνώση γύρω από θέματα αντισύλληψης, θέματα τόσο βασικά για την ενηλικίωσή τους και την υιοθέτηση ώριμης στάσης και συμπεριφοράς. Το μέχρι στιγμής μονόωρο μάθημα δεν μας επέτρεπε να οικοδομήσουμε μια ουσιαστική παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές με αποτέλεσμα να κλέβουμε ώρες από συναδέλφους για να ανταπεξέλθουμε στα ερωτήματα των παιδιών! Αναρωτιέμαι με ποια λογική τα παιδιά που επιλέγουν να φοιτήσουν στα Τεχνικά Λύκεια δεν διδάσκονται βιολογία; Δεν έχουν δικαίωμα στη γνωριμία με το σώμα τους, και τον κόσμο, πώς θα οικοδομήσουν ώριμη σεξουαλική στάση και συμπεριφορά αυτά τα παιδιά; Πόσο μάλλον που το μάθημα φαίνεται να συρρικνώνεται στο γυμνάσιο από 4 ώρες σε τρεις!! Αυτό δεν είναι μόνο παιδαγωγικά απαράδεκτο, είναι και αντίθετο με τη διδασκαλία του μαθήματος σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα διεθνώς.