Κατά τη προσωπική μου άποψη λάθος η απουσία μαθήματος Πληροφορικής με την έννοια τόσο της αλγοριθμικής και του προγραμματισμού όσο και της παροχής γενικής πληροφορικής παιδείας (όπως αρχές και φιλοσοφίας χρήσης λογισμικού, αρχές καλών πρακτικών άντλησης γνώσης και επεξεργασίας πληροφοριών, ασφάλειας στο διαδίκτυο κτλ). Μαθήματα με τις προαναφερθείσες κατευθύνσεις δεν πρέπει να απουσιάζουν από τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα και από τα μαθήματα γενικής παιδείας. Άλλωστε τη σύγχρονη εποχή η συντριπτική πλειοψηφία των επιστημονικών πεδίων, τομέων και ειδικοτήτων στηρίζεται ή τουλάχιστο χρησιμοποιεί ως εργαλείο -διευκόλυνσης, διεκπεραίωσης, βελτιστοποίησης και επίτευξης στόχων- τεχνολογίες πληροφορικής.
Ανδρέας Παπακλεοβούλου,
Καθηγητής Πληροφορικής, ΠΕ 19
Κατά τη προσωπική μου άποψη λάθος η απουσία μαθήματος Πληροφορικής με την έννοια τόσο της αλγοριθμικής και του προγραμματισμού όσο και της παροχής γενικής πληροφορικής παιδείας (όπως αρχές και φιλοσοφίας χρήσης λογισμικού, αρχές καλών πρακτικών άντλησης γνώσης και επεξεργασίας πληροφοριών, ασφάλειας στο διαδίκτυο κτλ). Μαθήματα με τις προαναφερθείσες κατευθύνσεις δεν πρέπει να απουσιάζουν από τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα και από τα μαθήματα γενικής παιδείας. Άλλωστε τη σύγχρονη εποχή η συντριπτική πλειοψηφία των επιστημονικών πεδίων, τομέων και ειδικοτήτων στηρίζεται ή τουλάχιστο χρησιμοποιεί ως εργαλείο -διευκόλυνσης, διεκπεραίωσης, βελτιστοποίησης και επίτευξης στόχων- τεχνολογίες πληροφορικής. Ανδρέας Παπακλεοβούλου, Καθηγητής Πληροφορικής, ΠΕ 19