Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΣΤΑΥΡΟΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 17:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ισχύον σύστημα πρόσληψης (60% ΑΣΕΠ και 40% Ενιαίος Πίνακας)είναι αδιαπραγμάτευτο και θα πρέπει να αποτελέσει κατ’ αρχήν τη βάση διαλόγου, διότι καθιερώθηκε στη συνείδηση όλων ως διαφανές, δίκαιο, λειτουργικό, αποδεκτό και αξιοκρατικό σύστημα που δεν αμφισβητείται απο κανέναν. Συνεπώς δεν υφίσταται κανένας λόγος τροποποίησής του. Η Κα Υπουργός άνοιξε αιφνιδιαστικά και για λόγους εντυπωσιασμού το κουτί της Πανδώρας, στοχοποιώντας ουσιαστικά τους εκπαιδευτικούς ως αποκλειστικούς υπευθύνους της κατάστασης στο χώρο της Παιδείας, παραβλέποντας τα νοσηρά νομοθετήματα και τις τραγικές παραλείψεις όλων των Κυβερνήσεων απο τη μεταπολίτευση και εντεύθεν. Οι βίαιες αλλαγές που εξυπηρετούν επικοινωνιακούς απλώς σκοπούς φυσικά και δεν αποτελούν πανάκεια, άλλωστε απεδείχθησαν τραγικά καταστροφικές στην Ιστορία της Εκπαίδευσης (βλέπε μεταρρύθμιση Αρσένη). Όσο για τα λοιπά θέματα που θίγονται αποτελούν " Έπεα πτερόεντα ", κοινώς " Λόγια του αέρα ", χωρίς συνοχή, αρχή και τέλος. Ορισμένα εξ'αυτών αποτελούν ιδεολογήματα και άλλα απλώς ευφυολογήματα. Θα πρέπει επιτέλους να αντιληφθούν οι Πολιτικοί μας (ανεξαρτήτως αποχρώσεων) ότι το ιστορικό λάθος του Έλληνα είναι ότι δεν κτίζει στα υπάρχοντα θεμέλια, αλλά προτιμά ως "παντογνώστης" πρώτα να αμφισβητήσει, κατόπιν να γκρεμίσει και τέλος να διαπιστώσει ότι του λείπει το μαγικό σχέδιο για το νέο οικοδόμημα. Το αποτέλεσμα γνωστό.......Καταστροφή!!! Άς αποσαφηνίσει με λεπτομέρεια η Κα Υπουργός τις προθέσεις της, ώστε να δεχθεί και τεκμηριωμένα σχόλια. Σε αντίθετη περίπτωση πολύ φοβούμαι ότι οι ερωτήσεις και οι απορίες θα είνα απείρως περισσότερες των θέσεων και απόψεων.