Το προσχέδιο λέει: Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή ή την απόλυση του μαθητή αποτελεί η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10).
Δηλαδή αν πχ στη 2α Λυκείου έχουμε 10 μαθήματα, είναι δυνατόν ένας μαθητής να προαχθεί έχοντας 6 ή 7 μαθήματα κάτω από τη βάση, αρκεί να είναι αρκούντως καλός σε ένα ή δύο μαθήματα που θα του ανεβάσουν το μέσω όρο πάνω από το πολυπόθητο 10. Αυτό όμως οδηγεί στο να παίρνουν απολυτήριο και μαθητές που στερούνται βασικές γνώσεις σε αρκετά μαθήματα. Φέτος στο σχολείο που διδάσκω (ΕΠΑΣ) πήρε απολυτήριο μαθητής με 5 μαθήματα κάτω και μόνο ένα πάνω από τη βάση. Ντροπή και ξεφτίλα μαζί... Αυτό δεν είναι ούτε μόρφωση, ούτε αξιοκρατία, είναι δώσε και σε εμένα ένα χαρτί να φεύγω...
Να υπάρχει όριο στον αριθμό μαθημάτων που μπορεί ένας μαθητής να έχει κάτω από τη βάση, πχ η εν λόγω διάταξη να γίνει:
Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή ή απόλυση του μαθητή αποτελεί η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10), αρκεί τα μαθήματα που έχουν τελική βαθμολογία κάτω από δέκα (10) να μην υπερβαίνουν το 40% των διδασκομένων μαθημάτων.
Το προσχέδιο λέει: Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή ή την απόλυση του μαθητή αποτελεί η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10). Δηλαδή αν πχ στη 2α Λυκείου έχουμε 10 μαθήματα, είναι δυνατόν ένας μαθητής να προαχθεί έχοντας 6 ή 7 μαθήματα κάτω από τη βάση, αρκεί να είναι αρκούντως καλός σε ένα ή δύο μαθήματα που θα του ανεβάσουν το μέσω όρο πάνω από το πολυπόθητο 10. Αυτό όμως οδηγεί στο να παίρνουν απολυτήριο και μαθητές που στερούνται βασικές γνώσεις σε αρκετά μαθήματα. Φέτος στο σχολείο που διδάσκω (ΕΠΑΣ) πήρε απολυτήριο μαθητής με 5 μαθήματα κάτω και μόνο ένα πάνω από τη βάση. Ντροπή και ξεφτίλα μαζί... Αυτό δεν είναι ούτε μόρφωση, ούτε αξιοκρατία, είναι δώσε και σε εμένα ένα χαρτί να φεύγω... Να υπάρχει όριο στον αριθμό μαθημάτων που μπορεί ένας μαθητής να έχει κάτω από τη βάση, πχ η εν λόγω διάταξη να γίνει: Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή ή απόλυση του μαθητή αποτελεί η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10), αρκεί τα μαθήματα που έχουν τελική βαθμολογία κάτω από δέκα (10) να μην υπερβαίνουν το 40% των διδασκομένων μαθημάτων.