Είναι τρομερό οι μαθητές Νέου Λυκείου σε Ψηφιακό σχολείο να μπορούν να αποφοιτήσουν δίχως να πάρουν ένα μάθημα πληροφορικής.
Η πληροφορική δεν είναι ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ χειρισμού προγραμμάτων Word, Excel, κλπ. Είναι ΕΠΙΣΤΗΜΗ. Ψάξτε το. Η κατάργηση του μαθήματος ΑΕΠΠ είναι έγκλημα απέναντι σε μαθητές που θέλουν να ακολουθήσουν σπουδές στην επιστήμη υπολογιστών, τεχνολογικές σχολές και πολυτεχνικές σχολές ή ακόμα σε αυτούς που απλά θέλουν να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη στην επίλυση προβλημάτων. Και είναι πολλοί αυτοί οι μαθητές, περισσότεροι από αυτούς που θέλουν να γίνουν παπάδες αφού τα θρησκευτικά διδάσκονται ανελιπώς σε κάθε τάξη. Τα θρησκευτικά τα έφερα σαν παράδειγμα. Μπορεί να αντικαταστήσετε τη λέξη αυτή με κάποια από τα άλλα μαθήματα στα οποία δίνεται αδικαιολόγητα μεγάλη βαρύτητα σε σχέση με τον αριθμό σχολών και την αγορά εργασίας.
Είχα διαβάσει στο παρελθόν κάποιο άρθρο για μια μελέτη στην οποία οι μαθητές απέδιδαν ως τέταρτο πιο σημαντικό μάθημα το μάθημα της πληροφορικής. Φαντάζομαι αυτή δεν λήφθηκε υπόψιν...
Τέλος, πιστεύω ότι αυτές οι 'μανούβρες' γίνονται γιατί θέλετε μάλλον να μετακινήσετε πληροφορικούς σε άλλα Υπουργεία. Προσωπικά δεν θα σας κάνω τη χάρη και θα παραιτηθώ αν η εκπαίδευση δεν με θέλει. Επέλεξα να μπω στην εκπαίδευση για να διδάξω και όχι για να μπω στο δημόσιο.
Είναι τρομερό οι μαθητές Νέου Λυκείου σε Ψηφιακό σχολείο να μπορούν να αποφοιτήσουν δίχως να πάρουν ένα μάθημα πληροφορικής. Η πληροφορική δεν είναι ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ χειρισμού προγραμμάτων Word, Excel, κλπ. Είναι ΕΠΙΣΤΗΜΗ. Ψάξτε το. Η κατάργηση του μαθήματος ΑΕΠΠ είναι έγκλημα απέναντι σε μαθητές που θέλουν να ακολουθήσουν σπουδές στην επιστήμη υπολογιστών, τεχνολογικές σχολές και πολυτεχνικές σχολές ή ακόμα σε αυτούς που απλά θέλουν να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη στην επίλυση προβλημάτων. Και είναι πολλοί αυτοί οι μαθητές, περισσότεροι από αυτούς που θέλουν να γίνουν παπάδες αφού τα θρησκευτικά διδάσκονται ανελιπώς σε κάθε τάξη. Τα θρησκευτικά τα έφερα σαν παράδειγμα. Μπορεί να αντικαταστήσετε τη λέξη αυτή με κάποια από τα άλλα μαθήματα στα οποία δίνεται αδικαιολόγητα μεγάλη βαρύτητα σε σχέση με τον αριθμό σχολών και την αγορά εργασίας. Είχα διαβάσει στο παρελθόν κάποιο άρθρο για μια μελέτη στην οποία οι μαθητές απέδιδαν ως τέταρτο πιο σημαντικό μάθημα το μάθημα της πληροφορικής. Φαντάζομαι αυτή δεν λήφθηκε υπόψιν... Τέλος, πιστεύω ότι αυτές οι 'μανούβρες' γίνονται γιατί θέλετε μάλλον να μετακινήσετε πληροφορικούς σε άλλα Υπουργεία. Προσωπικά δεν θα σας κάνω τη χάρη και θα παραιτηθώ αν η εκπαίδευση δεν με θέλει. Επέλεξα να μπω στην εκπαίδευση για να διδάξω και όχι για να μπω στο δημόσιο.