Σε μια κοινωνία όπου η Πληροφορική και οι συνιστώσες της παίζουν πρωταρχικό ρόλο σε όλες τις πτυχές της (λειτουργικό,πνευματικό,εκπαιδευτικό,τεχνολογικό τομέα),ας μήν ξεχνάμε ότι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι το μοναδικό μάθημα που υπάρχει σε όλες τις σχολές ανεξαρτήτου κατεύθυνσης ,εδώ στην Ελλάδα του 2013 προσπαθούμε να το απαξιώσουμε. Η αφαίρεση της Πληροφορικής από το Λύκειο ( όπου εκεί γίνεται το πραγματικό ''ψήσιμο '' των μαθητών, η εκβάθυνση σε πολλά θέματα πληροφορικής ) νομίζω ότι θα έχει πολλά αρνητικά αποτελέσματα τα οποία θα φανούν άμεσα σε πολυ λιγο καιρό. Προσωπικά πιστεύω ότι οι ώρες της πληροφορικής στο Λύκειο θα πρεπει όχι μόνον να μείνουν έτσι όπως είναι αλλά και να αυξηθούν σε ποιο εξειδικευμένα θέματα.
σας ευχαριστώ
Σε μια κοινωνία όπου η Πληροφορική και οι συνιστώσες της παίζουν πρωταρχικό ρόλο σε όλες τις πτυχές της (λειτουργικό,πνευματικό,εκπαιδευτικό,τεχνολογικό τομέα),ας μήν ξεχνάμε ότι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι το μοναδικό μάθημα που υπάρχει σε όλες τις σχολές ανεξαρτήτου κατεύθυνσης ,εδώ στην Ελλάδα του 2013 προσπαθούμε να το απαξιώσουμε. Η αφαίρεση της Πληροφορικής από το Λύκειο ( όπου εκεί γίνεται το πραγματικό ''ψήσιμο '' των μαθητών, η εκβάθυνση σε πολλά θέματα πληροφορικής ) νομίζω ότι θα έχει πολλά αρνητικά αποτελέσματα τα οποία θα φανούν άμεσα σε πολυ λιγο καιρό. Προσωπικά πιστεύω ότι οι ώρες της πληροφορικής στο Λύκειο θα πρεπει όχι μόνον να μείνουν έτσι όπως είναι αλλά και να αυξηθούν σε ποιο εξειδικευμένα θέματα. σας ευχαριστώ