Είμαι καθηγητής σε ΕΠΑΛ και ασχολούμαι με το τομέα της εισαγωγής των υποψηφίων σε ΤΕΙ και ΑΕΙ απο τότε που τα ΤΕΕ έγιναν ΕΠΑΛ. Νομίζω ότι αυτοί που ασχολήθηκαν με την σύνταξη του σχεδίου νόμου δεν υπολόγισαν μερικές "λεπτομέρειες". Είναι αδύνατο (πρακτικά) να γίνουν 20 ώρες Μαθηματικά - Φυσική - Χημεία (όπως στο γενικό λύκειο) όπως επίσης και μαθήματα ειδικότητας για την λήψη πτυχίου με 35 ώρες συνολικά την εβδομάδα!
Λογικά οδηγούμαστε για το συγκεκριμένο τμήμα ή
1. σε 8ωρα ημερησίως, οπότε θα χρειαστούν οι σχετικές διευκρινίσεις για το πως θα μένουν τα σχολεία ανοικτά "εκτός ωραρίου", θέματα υπερωριακής αμοιβής εκπαιδευτικών κλπ.... ή
2. σε τμήματα που δεν λαμβάνουν πτυχίο σε 3 χρόνια, οπότε λογικά ποιος είναι ο λόγος για έναν μαθητή να πάει σε κάποιο ΕΠΑΛ και όχι σε γενικό λύκειο (υπενθυμίζω ότι τα ΕΠΑΛ δεν είναι τόσο πολλά όσο τα γενικά λύκεια).......
Όλα αυτά τα λέω καλοπροαίρετα και με βάση την εμπειρία από το προηγούμενο σύστημα με το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα των "Αρχών Οικονομικής Θεωρίας" στους μαθητές της Β ομάδας θα έπρεπε το δίωρο να γίνει μετά την έλευση του 35ωρου εβδομαδιαίου προγράμματος. Τώρα που δεν έχουμε 2 ώρες αλλά πολλές παραπάνω τί θα γίνει;
Είμαι καθηγητής σε ΕΠΑΛ και ασχολούμαι με το τομέα της εισαγωγής των υποψηφίων σε ΤΕΙ και ΑΕΙ απο τότε που τα ΤΕΕ έγιναν ΕΠΑΛ. Νομίζω ότι αυτοί που ασχολήθηκαν με την σύνταξη του σχεδίου νόμου δεν υπολόγισαν μερικές "λεπτομέρειες". Είναι αδύνατο (πρακτικά) να γίνουν 20 ώρες Μαθηματικά - Φυσική - Χημεία (όπως στο γενικό λύκειο) όπως επίσης και μαθήματα ειδικότητας για την λήψη πτυχίου με 35 ώρες συνολικά την εβδομάδα! Λογικά οδηγούμαστε για το συγκεκριμένο τμήμα ή 1. σε 8ωρα ημερησίως, οπότε θα χρειαστούν οι σχετικές διευκρινίσεις για το πως θα μένουν τα σχολεία ανοικτά "εκτός ωραρίου", θέματα υπερωριακής αμοιβής εκπαιδευτικών κλπ.... ή 2. σε τμήματα που δεν λαμβάνουν πτυχίο σε 3 χρόνια, οπότε λογικά ποιος είναι ο λόγος για έναν μαθητή να πάει σε κάποιο ΕΠΑΛ και όχι σε γενικό λύκειο (υπενθυμίζω ότι τα ΕΠΑΛ δεν είναι τόσο πολλά όσο τα γενικά λύκεια)....... Όλα αυτά τα λέω καλοπροαίρετα και με βάση την εμπειρία από το προηγούμενο σύστημα με το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα των "Αρχών Οικονομικής Θεωρίας" στους μαθητές της Β ομάδας θα έπρεπε το δίωρο να γίνει μετά την έλευση του 35ωρου εβδομαδιαίου προγράμματος. Τώρα που δεν έχουμε 2 ώρες αλλά πολλές παραπάνω τί θα γίνει;