1) Το μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας είναι εξ'ορισμού περιττό στο Επαγγελματικό λύκειο. Προτείνω να αντικατασταθεί από το δίωρο μάθημα της Βιολογίας που διδάσκεται στην αντίστοιχη Α' τάξη του γενικού λυκείου (φυσιολογία ανθρώπινου σώματος), μιας και βλέπω ότι σε καμία τάξη δεν έχετε μάθημα γενικής παιδείας από το οποίο οι μαθητές μπορουν να διδαχθούν το πώς λειτουργεί το σώμα τους (αναπαραγωγικό σύστημα, ορμόνες, αισθητήρια όργανα), ούτε ν'αποκτήσουν γνώσεις υγιεινής διατροφής και διαβίωσης, πρόληψης ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης, σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων, κλπ. Η μη συνειδητοποιημένη στάση ζωής αφενός δημιουργεί πολλά κοινωνικά προβλήματα (εφηβική εγκυμοσύνη, εθισμοί, κλπ) και αφετέρου επιβαρύνει υπέρογκα το σύστημα υγείας και τα ασφαλιστικά ταμεία με νοσήματα που μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με τη σωστή εκπαίδευση των μελλοντικών πολιτών (παχυσαρκία, αλκοολισμός, AIDS που παρουσιάζει μεγάλη έξαρση την τελευταία διετία στη χώρα μας, κλπ).
2) Στην Α' τάξη της Ομάδας Προσανατολισμού Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής, οι μαθητές θα πρέπει να διδάσκονται "Βασικές Εφαρμογές Γεωπονίας και Τεχνολογίας τροφίμων" αντί του μαθήματος "Αρχής Λογιστικής", του οποίου η ύλη μπορεί να καλυφθεί στο 5ωρο μάθημα "Αρχές αγροτικής Οικονομίας".
1) Το μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας είναι εξ'ορισμού περιττό στο Επαγγελματικό λύκειο. Προτείνω να αντικατασταθεί από το δίωρο μάθημα της Βιολογίας που διδάσκεται στην αντίστοιχη Α' τάξη του γενικού λυκείου (φυσιολογία ανθρώπινου σώματος), μιας και βλέπω ότι σε καμία τάξη δεν έχετε μάθημα γενικής παιδείας από το οποίο οι μαθητές μπορουν να διδαχθούν το πώς λειτουργεί το σώμα τους (αναπαραγωγικό σύστημα, ορμόνες, αισθητήρια όργανα), ούτε ν'αποκτήσουν γνώσεις υγιεινής διατροφής και διαβίωσης, πρόληψης ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης, σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων, κλπ. Η μη συνειδητοποιημένη στάση ζωής αφενός δημιουργεί πολλά κοινωνικά προβλήματα (εφηβική εγκυμοσύνη, εθισμοί, κλπ) και αφετέρου επιβαρύνει υπέρογκα το σύστημα υγείας και τα ασφαλιστικά ταμεία με νοσήματα που μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με τη σωστή εκπαίδευση των μελλοντικών πολιτών (παχυσαρκία, αλκοολισμός, AIDS που παρουσιάζει μεγάλη έξαρση την τελευταία διετία στη χώρα μας, κλπ). 2) Στην Α' τάξη της Ομάδας Προσανατολισμού Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής, οι μαθητές θα πρέπει να διδάσκονται "Βασικές Εφαρμογές Γεωπονίας και Τεχνολογίας τροφίμων" αντί του μαθήματος "Αρχής Λογιστικής", του οποίου η ύλη μπορεί να καλυφθεί στο 5ωρο μάθημα "Αρχές αγροτικής Οικονομίας".