Η έννοια της διαύγειας και της δημόσιας διαβούλευσης, εάν μου επιτρέπεται, δεν έχει καμία σχέση, με τον τρόπο που εφαρμόζεται εδώ, με την δημοκρατία και την ελεύθερη έκφραση. Σαφώς και είναι θετικό να ακούγεται η γνώμη του κάθε πολίτη για θέματα πολιτικής, παιδείας κλπ. Πρώτα απ' όλα όμως δεν πρέπει να ακούγεται η γνώμη των καθ' ύλην αρμοδίων? Έχει την ίδια υπόσταση η άποψη που εκφράζω εγώ εδώ με μια τεκμηριωμένη επιστημονικά άποψη καθηγητών ή ερευνητών για το ίδιο θέμα? Γιατί το ΥΠΔΒΜΘ δεν ζητάει επίσημα τη γνώμη πανεπιστημιακών τμημάτων για αυτά που κάνει κάθε φορά?
Ειδικότερα για το ζήτημα των καλλιτεχνικών σπουδών: υπάρχει κάποια επιστημονικά τεκμηριωμένη γνωμοδότηση για την απουσία παντός είδους καλλιτεχνικού μαθήματος από τα Λύκεια? Το ίδιο για την απουσία Καλλιτεχνικής κατεύθυνσης.
Η έννοια της διαύγειας και της δημόσιας διαβούλευσης, εάν μου επιτρέπεται, δεν έχει καμία σχέση, με τον τρόπο που εφαρμόζεται εδώ, με την δημοκρατία και την ελεύθερη έκφραση. Σαφώς και είναι θετικό να ακούγεται η γνώμη του κάθε πολίτη για θέματα πολιτικής, παιδείας κλπ. Πρώτα απ' όλα όμως δεν πρέπει να ακούγεται η γνώμη των καθ' ύλην αρμοδίων? Έχει την ίδια υπόσταση η άποψη που εκφράζω εγώ εδώ με μια τεκμηριωμένη επιστημονικά άποψη καθηγητών ή ερευνητών για το ίδιο θέμα? Γιατί το ΥΠΔΒΜΘ δεν ζητάει επίσημα τη γνώμη πανεπιστημιακών τμημάτων για αυτά που κάνει κάθε φορά? Ειδικότερα για το ζήτημα των καλλιτεχνικών σπουδών: υπάρχει κάποια επιστημονικά τεκμηριωμένη γνωμοδότηση για την απουσία παντός είδους καλλιτεχνικού μαθήματος από τα Λύκεια? Το ίδιο για την απουσία Καλλιτεχνικής κατεύθυνσης.