Είναι λυπηρό να βλέπει κανείς να ελαττώνονται οι ώρες Πληροφορικής στο Λύκειο σε αντίθεση με αυτό που ισχύει στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Προτείνω, οι Εφαρμογές Πληροφορικής να είναι υποχρεωτικό μάθημα στην Α΄Λυκείου, αφού εκτός των άλλων μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των ερευνητικών εργασιών. Στην Β΄ Λυκείου να υπάρχει ως υποχρεωτικό μάθημα το Πολυμέσα - Δίκτυα και σε Ομάδα Προσανατολισμού κάποιο προπαρασκευαστικό μάθημα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) της Γ' Λυκείου. Στην Γ Λυκείου θα πρέπει οπωσδήποτε να διδάσκεται για 4-6 ώρες το ΑΕΠΠ, ίσως σε μια νέα Ομάδα Προσανατολισμού.
Είναι λυπηρό να βλέπει κανείς να ελαττώνονται οι ώρες Πληροφορικής στο Λύκειο σε αντίθεση με αυτό που ισχύει στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Προτείνω, οι Εφαρμογές Πληροφορικής να είναι υποχρεωτικό μάθημα στην Α΄Λυκείου, αφού εκτός των άλλων μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των ερευνητικών εργασιών. Στην Β΄ Λυκείου να υπάρχει ως υποχρεωτικό μάθημα το Πολυμέσα - Δίκτυα και σε Ομάδα Προσανατολισμού κάποιο προπαρασκευαστικό μάθημα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) της Γ' Λυκείου. Στην Γ Λυκείου θα πρέπει οπωσδήποτε να διδάσκεται για 4-6 ώρες το ΑΕΠΠ, ίσως σε μια νέα Ομάδα Προσανατολισμού.