(Προς: 13 Αυγούστου 2013, 20:25 | Νικος)
Από το 1959 για την κάλυψη της ανάγκης στελέχωσης της τεχνικής εκπαίδευσης με κατάλληλα εκπαιδευμένο διδακτικό προσωπικό για τη διδασκαλία τεχνικών επαγγελματικών μαθημάτων, δημιουργήθηκε η ΣΕΛΕΤΕ (πλέον ΑΣΠΑΙΤΕ) με τις ειδικότητες:
Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτρονικής-Μηχανολογίας-Πολιτικών Δομικών Έργων-Πολιτικών Έργων Υποδομής
Θεωρώ απαράδεκτη την άποψη διδασκαλίας θεωρητικών μαθημάτων από μηχανικούς μόνο ΠΕ12.
Κρίνω επίσης κατάφορα λανθασμένη την υποβάθμιση-συρρίκνωση του τομέα Δομικών Έργων στην Τεχνική Εκπαίδευση, κλάδο που απασχολεί τεράστιο αριθμό εργαζομένων-τεχνιτών διαφόρων ειδικοτήτων στον κατασκευαστικό τομέα, οι οποίοι μάλιστα δεν συνεχίζουν την εκπαίδευσή τους στην τριτοβάθμια.
(Προς: 13 Αυγούστου 2013, 20:25 | Νικος) Από το 1959 για την κάλυψη της ανάγκης στελέχωσης της τεχνικής εκπαίδευσης με κατάλληλα εκπαιδευμένο διδακτικό προσωπικό για τη διδασκαλία τεχνικών επαγγελματικών μαθημάτων, δημιουργήθηκε η ΣΕΛΕΤΕ (πλέον ΑΣΠΑΙΤΕ) με τις ειδικότητες: Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτρονικής-Μηχανολογίας-Πολιτικών Δομικών Έργων-Πολιτικών Έργων Υποδομής Θεωρώ απαράδεκτη την άποψη διδασκαλίας θεωρητικών μαθημάτων από μηχανικούς μόνο ΠΕ12. Κρίνω επίσης κατάφορα λανθασμένη την υποβάθμιση-συρρίκνωση του τομέα Δομικών Έργων στην Τεχνική Εκπαίδευση, κλάδο που απασχολεί τεράστιο αριθμό εργαζομένων-τεχνιτών διαφόρων ειδικοτήτων στον κατασκευαστικό τομέα, οι οποίοι μάλιστα δεν συνεχίζουν την εκπαίδευσή τους στην τριτοβάθμια.