Με ποιά λογική καταργείτε την Πληροφορική από το Λύκειο; Έτσι θα έρθει η πολυπόθητη ανάπτυξη; Ποια θέση θα έχουν οι νέοι της χώρας μας μπροστά στην ψηφιακή εξέλιξη και την τεχνογνωσία των Ευρωπαϊκών χωρών; Η Πληροφορική στο Λύκειο ειδικότερα το κομμάτι της αλγοριθμικής είναι το πρώτο και ουσιαστικότερο σκαλοπάτι μετάβασης των μαθητών στα Ανώτατα και Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα αλλά και ακόμη περισσότερο στα τμήματα Πληροφορικής των Πανεπιστημίων της Χώρας μας και αδυνατώ ειλικρινά να καταλάβω αυτήν την ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας να καταργεί ένα τόσο σημαντικό Μάθημα και συνάμα καθοριστικό για το Μέλλον Αυτής της Χώρας!
Με ποιά λογική καταργείτε την Πληροφορική από το Λύκειο; Έτσι θα έρθει η πολυπόθητη ανάπτυξη; Ποια θέση θα έχουν οι νέοι της χώρας μας μπροστά στην ψηφιακή εξέλιξη και την τεχνογνωσία των Ευρωπαϊκών χωρών; Η Πληροφορική στο Λύκειο ειδικότερα το κομμάτι της αλγοριθμικής είναι το πρώτο και ουσιαστικότερο σκαλοπάτι μετάβασης των μαθητών στα Ανώτατα και Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα αλλά και ακόμη περισσότερο στα τμήματα Πληροφορικής των Πανεπιστημίων της Χώρας μας και αδυνατώ ειλικρινά να καταλάβω αυτήν την ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας να καταργεί ένα τόσο σημαντικό Μάθημα και συνάμα καθοριστικό για το Μέλλον Αυτής της Χώρας!