ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η υποβάθμιση της πληροφορικής που επιχειρεί να περάσει το ΥΠΕΠΘ σε αυτό το νομοσχέδιο είναι καθαρά πράξη ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.
Ίσως μερικοί σύμβουλοι του κυρίου Υπουργού να νομίζουν ότι η επανάσταση στην εκπαίδευση εν έτη 2013 θα είναι η επιστροφή σε ένα πρότυπο εκπαίδευσης της δεκαετίας του 50!! Ούτε όμως και αυτό ισχύει αφού για παράδειγμα εκπαραθυρώθηκε από τα λύκεια ενσυνείδητα εδώ και χρόνια ο μεγαλύτερος όγκος της Γεωμετρίας (πράγμα και αυτό απαράδεκτο.
Με λύπη βλέπουμε απόψεις κάποιων «συναδέλφων» που με μια μεγάλη άνεση εκφράζουν ΑΝΩΝΥΜΑ αδυσώπητη χαιρεκακία σε αυτή την τιμωρία των «πληροφορικών» από το ΥΠΕΠΘ και βρήκαν την ευκαιρία να προτείνουν την αύξηση των ωρών διδασκαλίας στο κεντρικό σκληρό πυρήνα μαθημάτων (μαθηματικά , φυσική κλπ )
Πραγματικά όμως χαρούμενοι μπορεί να είναι μόνο φροντιστές και επίορκοι «εκπαιδευτικοί» που κάνουν φουλ παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα και με τις νέες αλλαγές στο λύκειο ωφελούνται τα μάλα…
Η υποβάθμιση όμως της πληροφορικής είναι αδιανόητη για τον κάθε λογικά σκεπτόμενο επιστήμονα πέρα από τις οποιοσδήποτε διαφωνίες του για τον τρόπο διδασκαλίας της.
Ο κύριος Υπουργός Παιδείας δεν γνωρίζει ότι η πληροφορική και ειδικά ο προγραμματισμός είναι βασικός μοχλός έρευνας σε όλο το φάσμα των θετικών επιστημών ;
Ασφαλώς και το γνωρίζει. Ασφαλώς και γνωρίζει ότι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί το ταλέντο πολλών μαθητών σε αυτή και ειδικά στον προγραμματισμό.
Αυτό που οφείλει να κάνει το ΥΠΕΠΘ άμεσα είναι να εντάξει ξανά την πληροφορική στο βασικό κορμό των μαθημάτων του λυκείου με κεντρικό μάθημα την θεωρία των αλγορίθμων που είναι το θεμέλιο για τις τεχνολογικές επιστήμες.
Αν ο κύριος στόχος του ΥΠΕΠΘ είναι η δημιουργία και η μετάταξη πλεοναζόντων καθηγητών πληροφορικής (σε συνδυασμό με την μείωση των ωρών πληροφορικής στο Γυμνάσιο) σε διοικητικές θέσεις της εκπαίδευσης ή του δημοσίου τότε πρόκειται για τεράστιο χτύπημα στην εκπαίδευση και θα βρει αντίθετη την εκπαιδευτική κοινότητα.
Τέλος θα ήθελα να επισημάνω προς τους διαχειριστές του opengov ότι είναι πραγματικά προκλητικό και λυπηρό να δημοσιεύονται κακόβουλα σχόλια ΑΝΩΝΥΜΩΝ υπερασπιστών της κυβέρνησης και των δήθεν «μεγάλων» αλλαγών του ΥΠΕΠΘ για το λύκειο που όχι μόνο δεν υπονομεύουν τον ανοιχτό διάλογο αλλά δείχνουν και την ένδεια των επιχειρημάτων τους
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η υποβάθμιση της πληροφορικής που επιχειρεί να περάσει το ΥΠΕΠΘ σε αυτό το νομοσχέδιο είναι καθαρά πράξη ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Ίσως μερικοί σύμβουλοι του κυρίου Υπουργού να νομίζουν ότι η επανάσταση στην εκπαίδευση εν έτη 2013 θα είναι η επιστροφή σε ένα πρότυπο εκπαίδευσης της δεκαετίας του 50!! Ούτε όμως και αυτό ισχύει αφού για παράδειγμα εκπαραθυρώθηκε από τα λύκεια ενσυνείδητα εδώ και χρόνια ο μεγαλύτερος όγκος της Γεωμετρίας (πράγμα και αυτό απαράδεκτο. Με λύπη βλέπουμε απόψεις κάποιων «συναδέλφων» που με μια μεγάλη άνεση εκφράζουν ΑΝΩΝΥΜΑ αδυσώπητη χαιρεκακία σε αυτή την τιμωρία των «πληροφορικών» από το ΥΠΕΠΘ και βρήκαν την ευκαιρία να προτείνουν την αύξηση των ωρών διδασκαλίας στο κεντρικό σκληρό πυρήνα μαθημάτων (μαθηματικά , φυσική κλπ ) Πραγματικά όμως χαρούμενοι μπορεί να είναι μόνο φροντιστές και επίορκοι «εκπαιδευτικοί» που κάνουν φουλ παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα και με τις νέες αλλαγές στο λύκειο ωφελούνται τα μάλα… Η υποβάθμιση όμως της πληροφορικής είναι αδιανόητη για τον κάθε λογικά σκεπτόμενο επιστήμονα πέρα από τις οποιοσδήποτε διαφωνίες του για τον τρόπο διδασκαλίας της. Ο κύριος Υπουργός Παιδείας δεν γνωρίζει ότι η πληροφορική και ειδικά ο προγραμματισμός είναι βασικός μοχλός έρευνας σε όλο το φάσμα των θετικών επιστημών ; Ασφαλώς και το γνωρίζει. Ασφαλώς και γνωρίζει ότι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί το ταλέντο πολλών μαθητών σε αυτή και ειδικά στον προγραμματισμό. Αυτό που οφείλει να κάνει το ΥΠΕΠΘ άμεσα είναι να εντάξει ξανά την πληροφορική στο βασικό κορμό των μαθημάτων του λυκείου με κεντρικό μάθημα την θεωρία των αλγορίθμων που είναι το θεμέλιο για τις τεχνολογικές επιστήμες. Αν ο κύριος στόχος του ΥΠΕΠΘ είναι η δημιουργία και η μετάταξη πλεοναζόντων καθηγητών πληροφορικής (σε συνδυασμό με την μείωση των ωρών πληροφορικής στο Γυμνάσιο) σε διοικητικές θέσεις της εκπαίδευσης ή του δημοσίου τότε πρόκειται για τεράστιο χτύπημα στην εκπαίδευση και θα βρει αντίθετη την εκπαιδευτική κοινότητα. Τέλος θα ήθελα να επισημάνω προς τους διαχειριστές του opengov ότι είναι πραγματικά προκλητικό και λυπηρό να δημοσιεύονται κακόβουλα σχόλια ΑΝΩΝΥΜΩΝ υπερασπιστών της κυβέρνησης και των δήθεν «μεγάλων» αλλαγών του ΥΠΕΠΘ για το λύκειο που όχι μόνο δεν υπονομεύουν τον ανοιχτό διάλογο αλλά δείχνουν και την ένδεια των επιχειρημάτων τους