Θα συμφωνήσω με όλους ως προς την αναγκαιότητα άμεσης αναγνώρισης/κατοχύρωσης του επαγγελματικού δικαιώματος για τους απόφοιτους του "Ευρωπαϊκού Πολιτισμού" του ΕΑΠ, αλλά θεωρώ απολύτως ΟΡΘΗ την αναλογία 85% (Α Πίνακας ήδη διδασκόντων μελών ΣΕΠ) 15% (Β Πίνακας υποψηφίων νέων μελών ΣΕΠ), διότι, μετά την οικονομική κρίση,η πλειονότητα των "νέων ενδιαφερομένων" υποψηφίων μελών ΣΕΠ αφορά σε υψηλόβαθμα μέλη ΔΕΠ συμβατικών ΑΕΙ, που στοχεύουν κυρίως στα οικονομικά οφέλη μιας 2ης μισθοδσίας και δεν ασχολούνται, όπως οφείλουν, με την εκπαίδευση των φοιτητών. Αρπάζουν εύκολα, λοιπόν, λόγω του υψηλού βαθμού τους τις θέσεις από ήδη υπάρχοντα μέλη ΣΕΠ που δεν διαθέτουν άλλη θέση σε ΑΕΙ,ακόμη κι αν διαθέτουν εμπειρία-γνώση-συγγραφικό έργο σε μια ΘΕ,με αποτέλεσμα ούτε οι εκπαιδευτικοί στόχοι του ΕΑΠ να τηρούνται, ούτε οι ανάγκες των φοιτητών να καλύπτονται, ούτε η εύρεση εργασίας να εξυπηρετείται (αντιθέτως, οι υψηλόβαθμοι βρίσκουν 2η δουλειά και οι νέοι ή χαμηλόβαθμοι πέφτουν στην ανεργία), ούτε η περίφημη ανανέωση να πραγματοποιείται... Θεωρώ παράδειγμα προς αποφυγήν το σύστημα του Ανοικτού Παν/μίου Κύπρου.
Θα συμφωνήσω με όλους ως προς την αναγκαιότητα άμεσης αναγνώρισης/κατοχύρωσης του επαγγελματικού δικαιώματος για τους απόφοιτους του "Ευρωπαϊκού Πολιτισμού" του ΕΑΠ, αλλά θεωρώ απολύτως ΟΡΘΗ την αναλογία 85% (Α Πίνακας ήδη διδασκόντων μελών ΣΕΠ) 15% (Β Πίνακας υποψηφίων νέων μελών ΣΕΠ), διότι, μετά την οικονομική κρίση,η πλειονότητα των "νέων ενδιαφερομένων" υποψηφίων μελών ΣΕΠ αφορά σε υψηλόβαθμα μέλη ΔΕΠ συμβατικών ΑΕΙ, που στοχεύουν κυρίως στα οικονομικά οφέλη μιας 2ης μισθοδσίας και δεν ασχολούνται, όπως οφείλουν, με την εκπαίδευση των φοιτητών. Αρπάζουν εύκολα, λοιπόν, λόγω του υψηλού βαθμού τους τις θέσεις από ήδη υπάρχοντα μέλη ΣΕΠ που δεν διαθέτουν άλλη θέση σε ΑΕΙ,ακόμη κι αν διαθέτουν εμπειρία-γνώση-συγγραφικό έργο σε μια ΘΕ,με αποτέλεσμα ούτε οι εκπαιδευτικοί στόχοι του ΕΑΠ να τηρούνται, ούτε οι ανάγκες των φοιτητών να καλύπτονται, ούτε η εύρεση εργασίας να εξυπηρετείται (αντιθέτως, οι υψηλόβαθμοι βρίσκουν 2η δουλειά και οι νέοι ή χαμηλόβαθμοι πέφτουν στην ανεργία), ούτε η περίφημη ανανέωση να πραγματοποιείται... Θεωρώ παράδειγμα προς αποφυγήν το σύστημα του Ανοικτού Παν/μίου Κύπρου.