• Σχόλιο του χρήστη 'Nικος' | 27 Νοεμβρίου 2009, 19:18

    Αξιότιμη κα Υπουργέ, Καταρχήν θέλω να σας συγχαρώ για την πρωτοβουλία σας να ζήτησετε την γνώμη μας για τις αλλαγές που προωθείται στην εκπαίδευση. Στο κείμενο που αναρτήσατε γράφετε οτι το σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών δεν χαρακτηρίζεται απο ενιαία φιλοσοφία και αρχές και οτι υπάρχουν δύο παράλληλοι τρόποι προσλήψεων. Αυτό, ισχύει γενίκοτερα για τις προσλήψεις στο δημόσιο που διενεργεί το ΑΣΕΠ , όπως ξέρετε υπάρχουν δυό τρόποι πρόσληψης στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ, με μοριοδότηση αντικειμενικών κριτηρίων όπως βαθμος πτυχίου, προυπηρεσία κτλ και με γραπτό διαγωνισμό.Γιατί ως κυβέρνηση σας απασχολεί μόνο οι παράλληλοι τρόποι προσλήψεις των εκπαιδευτικών; Μάλιστα η συντριπτική πλειοψηφία των προσλήψεων στο δημόσιο που γίνονται μέσω ΑΣΕΠ γίνεται με μοριοδότηση αντικειμενικών κριτηρίων και οι γραπτοί διαγωνισμοί είναι σπάνιοι με εξαίρεση των γραπτών διαγωνισμών των εκπαιδευτικών που γίνονται τακτικά.Θέλω να σας ρωτήσω γιατί αυτή η διάκριση .Γιατί οι υπόλοιπες επαγγελματικές ομάδες ενδεικτικά αναφέρω τους γιατρούς,τους νοσηλευτές, τους μηχανικούς,τους διοικητικούς να προσλαβάνονται με μοριοδότηση αντικειμενικών κριτηρίων και οι εκπαιδευτικοί με γραπτό διαγωνισμό; Γιατί ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να ελέγχετε για τις γνώσεις του με γραπτό διαγωνισμό για το διορισμό του ενώ ο γιατρός,ο νοσηλευτής,ο μηχανικός όχι; Μήπως η υγεία και η ασφάλεια των έργων υποδομής δεν είναι εξίσου σημαντικά με την παιδεία; Η αρχή της ισονομίας επιβάλει οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών να γίνεται με μοριοδότηση αντικειμενικών κριτηρίων όπως γίνεται και η συντριπτική πλειοψηφία των προσλήψεων που διεξάγει το ΑΣΕΠ. Ευχαριστώ πολύ.