Συγκρίνοντας τους στόχους γενικού λυκείου-ΕΠΑ.Λ. διαπιστώνω ρατσισμό των νομοθετούντων:
1. γενικό λύκειο (ελίτ): «καλλιέργεια της εθνικής, θρησκευτικής και πολιτισμικής μας κληρονομίας αλλά και η προετοιμασία των νέων για την κοινωνία των ευρωπαίων πολιτών»
2. ΕΠΑ.Λ.(απόβλητα): «κοινωνική ένταξη».
Συγκρίνοντας τους στόχους γενικού λυκείου-ΕΠΑ.Λ. διαπιστώνω ρατσισμό των νομοθετούντων: 1. γενικό λύκειο (ελίτ): «καλλιέργεια της εθνικής, θρησκευτικής και πολιτισμικής μας κληρονομίας αλλά και η προετοιμασία των νέων για την κοινωνία των ευρωπαίων πολιτών» 2. ΕΠΑ.Λ.(απόβλητα): «κοινωνική ένταξη».