Είναι θετικό η διδασκαλία της Βιολογίας στο Λύκειο θα γίνεται 2 ώρες /εβδομάδα. Παλιότερα, με την 1 ώρα/εβδομάδα, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ, μόνο αποσπασματική πληροφόρηση.
Η αφαίρεσή της Βιολογίας από την Γ λυκείου, έστω και με το μονοωρο που είχε, θα στερήσει από τους 18άρηδες μαθητές, που είναι σχεδόν ενήλικες, γνώσεις βασικές για την παραπέρα ζωή τους, όπως θέματα υγείας (ασθένιες, εμβόλια, AIDS κλπ) αλλά και γνώσεις για το περιβάλλον (οικολογία και ρύπανση) που δνε προσφέρονται πουθενά αλλού στο Λύκειεο. Οι νέοι θα παραμείνουν στο σκοτάδι των δεισιδεμονιών και προκαταλήψεων που κληρονομησαν από τους γονείς τους και οφείλονται στην ΑΜΑΘΕΙΑ.
Γίνεται να είναι υποχρεωτική η βιολογία μόνο στις "Επιστήμες Υγείας";
Στη Γεωπονική, στις σχολές Φυσικοθεραπείας, Διατροφολογίας, Ιχθυοκαλλιεργειών, Φυτικής & Ζωικής παραγωγής, Μοριακής Βιολογίας κλπ. δεν είναι απαραίτητη η Βιολογία αλλά τα Μαθηματικά;
Είναι θετικό η διδασκαλία της Βιολογίας στο Λύκειο θα γίνεται 2 ώρες /εβδομάδα. Παλιότερα, με την 1 ώρα/εβδομάδα, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ, μόνο αποσπασματική πληροφόρηση. Η αφαίρεσή της Βιολογίας από την Γ λυκείου, έστω και με το μονοωρο που είχε, θα στερήσει από τους 18άρηδες μαθητές, που είναι σχεδόν ενήλικες, γνώσεις βασικές για την παραπέρα ζωή τους, όπως θέματα υγείας (ασθένιες, εμβόλια, AIDS κλπ) αλλά και γνώσεις για το περιβάλλον (οικολογία και ρύπανση) που δνε προσφέρονται πουθενά αλλού στο Λύκειεο. Οι νέοι θα παραμείνουν στο σκοτάδι των δεισιδεμονιών και προκαταλήψεων που κληρονομησαν από τους γονείς τους και οφείλονται στην ΑΜΑΘΕΙΑ. Γίνεται να είναι υποχρεωτική η βιολογία μόνο στις "Επιστήμες Υγείας"; Στη Γεωπονική, στις σχολές Φυσικοθεραπείας, Διατροφολογίας, Ιχθυοκαλλιεργειών, Φυτικής & Ζωικής παραγωγής, Μοριακής Βιολογίας κλπ. δεν είναι απαραίτητη η Βιολογία αλλά τα Μαθηματικά;