Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΠΑΔΟΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ | 27 Νοεμβρίου 2009, 19:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρά το ότι θεωρώ μη αληθινό το πλαίσιο διαλόγου θα σας πω επώνυμα την γγώμη μου γενικά για αυτό το "πράμα" στην Ελλάδα ονομάζεται παιδεία. 1.Για να δούμε άσπρη μέρα πρέπει να αποκτήσουμε καλούς δασκάλους. Καλούς δασκάλους με την γενικώτερη ένοια. Δημοτικό, γυμνάσιο και πάει λέγοντας. Άρα πρώτο βήμα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ...... όποιος δεν ξέρει την δουλειά του μακρυά από τα παιδιά μας. Να πάει να μάθει πρώτα και μετά να ξανάρθει. Θέσπιση τριετούς ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ από ξένους αξιόπιστους οργανισμούς όλων των επαγγελμάτων. Από δασκάλους μέχρι μηχανικούς γιατρούς αγρότες υδραυλικούς κτλι . Έχουμε μπουχτίσει από άσχετους. Αν τα δύο εκατομύρια πτυχιούχων της χώρας περνούσαν από αξιολόγηση ούτε το 1/3 δεν θα περνούσε τις εξετάσεις. Άρα λοιπόν κάντε πρώτα μια αξιολόγηση όλης της χώρας να δούμε σε ποιο πάτο βρισκόμαστε και μετά βλέπουμε τα υπόλοιπα. 2. Να διαλύσει με νόμο ο συνδικαλισμός από τα σχολεία . Ο συνδικαλισμός σήμερα εξυπηρετεί φασιστικές νοοτροπίες διαχωρισμού των μαθητων και των φοιτητων και είναι χώρος ανάπτυξης κομματικών πελατειακών σχέσεων. 3.Να διαλύσει με νόμο ο συνδικαλισμός των εκπαιδευτικών οι οποίοι δρούν απόλυτα συντεχνιακά αδιαφορόντας πλήρως για το κοινωνικό συμφέρον.Χρησιμοποιούν το σχολείο για να "ψαρέυουν" φροντιστήρια 4.Να θεσπιστεί πλαίσιο ίσων ευκαιριών για όλα τα παιδιά, για όλους τους πολίτες που ζουν στη χώρα ανεξαρτήτως εθνικότητος και να περιοριστεί η αυθαιρεσία των εκπαιδευτικών. 5.Τόσο στη μέση όσο και στην ανωτάτη εκπαίδευση να θεσπιστεί ο διπλός χαρακτήρας των εξετάσεων. Γραπτός και προφορικός. Απαραίτητη προυπόθεση για την επιτυχία είναι πρώτα στις γραπτές εξετάσεις και μετά στις προφορικές. Οι προφορικές εξετάσεις να είναι με νόμο δημόσιες δηλ. με μάρτυρες, ακροατήριο. Η βαθμολογία να αποκτήσει αξία. Οι εκπαιδευτικοί να πάψουν να εργάζονται 9 μήνες και να εργάζονται 11 μήνες όπως όλοι οι εργαζόμενοι. Από τους 11 μήνες τουλάχιστο 3 μήνες πρέπει να υφίστανται εντατική επιμόρφωση και επίσης να περνούν περιοδικά από διάφορες θέσεις του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Παράδειγμα : Ένας φυσικός θα μπορούσε να εργαστεί το καλοκαίρι αφού πληρώνεται στο Δημόκριτο.Έτσι και θα βοηθήσει σε κάποιο πρόγραμμα αλλά θα μάθει και κάτι περισσότερο.Ένας χημικός μπορεί να εργαστεί το καλοκαίρι σε κάποια υπηρεσία του γενικού χημείου του κράτους κτλ. Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι πια συνώνυμο της τεμπελιάς και της απραξίας. Δεν είναι τυχαίο που όλοι οι αριστούχοι προσανατολίζονται στις ακαδημίες. Όλοι ψάχνουν το αραλίκι. Αν ο διάλογος που ανοίξατε είναι ειλικρινής πρέπει να ταράξει τα νερά και να δυσαρεστήσει. Διαφορετικά θα είναι μια κακόγουστη φάρσα που σκοπό θα έχει να ωφεληθούν πάλι μερικοί εις βάρος του τόπου.