Πρέπει νέο Λύκειο να υπάρχει μάθημα Προγραμματισμού - Χρήσης υπολογιστών και Internet(μάθηματα επιλογής στη Β,Γ Λυκείου)
Στο γενικό λύκειο υπάρχουν μαθήματα κατεύθυνση (και αυξημένης βαρύτητας - μαθήματα εξουσίας) στα οποία ο μαθητής προσέχει συμμετέχει αξιολογείται μετρά η βαθμολογία για την εισαγωγή . Υπάρχουν μαθήματα Γενικής παιδειας με βαρύτητα στο βαθμό απόλυσης - εισγωγής σε τριτοβάθμια και τέλος μαθήματα επίλογής όπως Η-Υ και Γυμναστικής με βαθμολογία που δεν διμορφώνει ούτε απόλυση ούτε εισαγωγή σε ανώτατη σχολή. Ποτέ δεν με πείραξε να θεωρούν το μάθημα μου (της επιλογής) "ώρα του παιδιού" αφού μέσα από το παιχνίδι των παδιών - μαθητών στο σχολικό εργαστήριο δίδασκα κοινωνικά δίκτυα ,ασφάλεια διαδικτύου, επίκοινωνία , πολυμέσα κτλ. Γιατί θα πρέπει ο μαθητής μετά από ένα πιεστικό 5ωρο και πριν να πάει στο σπίτι -φροντιστήρια να μην χαλαρώσει λίγο και να μήν το δωθεί η ευκαιρία να χρησιμοποιήσει και λίγο έναν υπολογιστή αφού τον δικό του ειδικά οι μαθητές της 3η Λυκείου τον έχουν κλειδωμένο (στο πατάρι).
Είμαι υπέρ των μαθημάτων επιλογής όπως είναι στο ΓΕΛ . Παράλληλα το μάθημα της ανάπτυξης αλγορίθμων θα πρέπει να διδάσκεται και να εξετάζεται στη Β και Γ Λυκείου . Στη Γ Λυκείου να μελετηθεί και να εισαχθεί το κεφάλαιο της πολυπλοκότητα των αλγορίθμων.
Πρέπει νέο Λύκειο να υπάρχει μάθημα Προγραμματισμού - Χρήσης υπολογιστών και Internet(μάθηματα επιλογής στη Β,Γ Λυκείου) Στο γενικό λύκειο υπάρχουν μαθήματα κατεύθυνση (και αυξημένης βαρύτητας - μαθήματα εξουσίας) στα οποία ο μαθητής προσέχει συμμετέχει αξιολογείται μετρά η βαθμολογία για την εισαγωγή . Υπάρχουν μαθήματα Γενικής παιδειας με βαρύτητα στο βαθμό απόλυσης - εισγωγής σε τριτοβάθμια και τέλος μαθήματα επίλογής όπως Η-Υ και Γυμναστικής με βαθμολογία που δεν διμορφώνει ούτε απόλυση ούτε εισαγωγή σε ανώτατη σχολή. Ποτέ δεν με πείραξε να θεωρούν το μάθημα μου (της επιλογής) "ώρα του παιδιού" αφού μέσα από το παιχνίδι των παδιών - μαθητών στο σχολικό εργαστήριο δίδασκα κοινωνικά δίκτυα ,ασφάλεια διαδικτύου, επίκοινωνία , πολυμέσα κτλ. Γιατί θα πρέπει ο μαθητής μετά από ένα πιεστικό 5ωρο και πριν να πάει στο σπίτι -φροντιστήρια να μην χαλαρώσει λίγο και να μήν το δωθεί η ευκαιρία να χρησιμοποιήσει και λίγο έναν υπολογιστή αφού τον δικό του ειδικά οι μαθητές της 3η Λυκείου τον έχουν κλειδωμένο (στο πατάρι). Είμαι υπέρ των μαθημάτων επιλογής όπως είναι στο ΓΕΛ . Παράλληλα το μάθημα της ανάπτυξης αλγορίθμων θα πρέπει να διδάσκεται και να εξετάζεται στη Β και Γ Λυκείου . Στη Γ Λυκείου να μελετηθεί και να εισαχθεί το κεφάλαιο της πολυπλοκότητα των αλγορίθμων.