Η αφαίρεση του μαθηματος της Πληροφορικής από την Β' και Γ΄Λυκείου είναι μια πρόταση του Υπουργείου που κανείς δεν περίμενε.Δεν την περιμενε γιατί είναι αδιανόητο για τον οποιονδήποτε σε μια ψηφιακή εποχή να μην υπάρχει αντίστοιχη ψηφιακή μόρφωση στα παιδιά μας. Ανήκουμε στην Ευρώπη και δεν κοιτάμε πέρα από την μύτη μας να δούμε τι κάνουν στα άλλα προηγμένα κράτη με το μάθημα της Πληροφορικής. Πετάμε σε αχρηστία τα εργαστήρια Πληροφορικής που δημιουργήθηκαν ακόμα και με χρήματα των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων και των Σχολικών Επιτροπών για να λειτουρήσουν και να αναβαθμιστούν όπως έπρεπε. Χρήματα που δίνονταν γιατί γονείς και διευθυντές καταλαβαίναν την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα της ψηφιακής μόρφωσης των παιδιών τους.Γυρνάμε στο '80 με τις δέσμες, να περνάν τα παιδιά σε τμήματα ΘΕΤΙΚΩΝ και ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ επιστημών ανέτοιμα, ανίδεα και με μόνα εφόδια την Φυσική, Χημεία;Είναι δυνατόν να γυρνάμε πίσω αντί να προχωράμε μπροστά;;Έχετε δει τι φτιάχνουν τα παιδιά του Λυκείου σε Φεστιβαλ, Διαγωνισμούς Ψηφιακής Δημιουργίας; Ρομποτικές διαταξεις,παιχνίδια,blog,ιστοσελίδες, βιντεο με ψηφιακή επεξεργασία, προγράμματα,έντυπα, εφημερίδες,ασχολούνται με computer art.Ξεφευγουν και δημιουργουν ακόμα και σε χρονιές που προετοιμάζονται για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια εκπαιδευση
Η αφαίρεση του μαθηματος της Πληροφορικής από την Β' και Γ΄Λυκείου είναι μια πρόταση του Υπουργείου που κανείς δεν περίμενε.Δεν την περιμενε γιατί είναι αδιανόητο για τον οποιονδήποτε σε μια ψηφιακή εποχή να μην υπάρχει αντίστοιχη ψηφιακή μόρφωση στα παιδιά μας. Ανήκουμε στην Ευρώπη και δεν κοιτάμε πέρα από την μύτη μας να δούμε τι κάνουν στα άλλα προηγμένα κράτη με το μάθημα της Πληροφορικής. Πετάμε σε αχρηστία τα εργαστήρια Πληροφορικής που δημιουργήθηκαν ακόμα και με χρήματα των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων και των Σχολικών Επιτροπών για να λειτουρήσουν και να αναβαθμιστούν όπως έπρεπε. Χρήματα που δίνονταν γιατί γονείς και διευθυντές καταλαβαίναν την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα της ψηφιακής μόρφωσης των παιδιών τους.Γυρνάμε στο '80 με τις δέσμες, να περνάν τα παιδιά σε τμήματα ΘΕΤΙΚΩΝ και ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ επιστημών ανέτοιμα, ανίδεα και με μόνα εφόδια την Φυσική, Χημεία;Είναι δυνατόν να γυρνάμε πίσω αντί να προχωράμε μπροστά;;Έχετε δει τι φτιάχνουν τα παιδιά του Λυκείου σε Φεστιβαλ, Διαγωνισμούς Ψηφιακής Δημιουργίας; Ρομποτικές διαταξεις,παιχνίδια,blog,ιστοσελίδες, βιντεο με ψηφιακή επεξεργασία, προγράμματα,έντυπα, εφημερίδες,ασχολούνται με computer art.Ξεφευγουν και δημιουργουν ακόμα και σε χρονιές που προετοιμάζονται για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια εκπαιδευση