Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΑΒΙΔΗΣ | 27 Νοεμβρίου 2009, 19:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ελπίζω να γίνει αποδεκτή η ένσταση μου στον γραπτό διαγωνισμό 5π/2008 και να διοριστώ(δεν προσμετρήθηκε το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ απο λάθος υπαλλήλου) πιστεύω οτι ο ΑΣΕΠ μπορεί να εγγυηθεί κάποια αξιοκρατία και καλό είναι αφού θα μετράει η προυπηρεσία και θα έχουν προβάδισμα οι "παλιοι" να χρησιμοποιείται το εργαλείο των γραπτών εξετάσεων ως κόσκινο. στις εξετάσεις διάβασα μια βδομάδα (λόγω αντικειμένου και σχετικής εμπειρίας) και όλα πήγαν καλά (80,03) Στον τελευταίο διαγωνισμό αρκετές ερωτήσεις ήταν για τα πανηγύρια,δεν αξιολογούσαν διδακτική αντιληψη ή παιδαγωγική συμπεριφορά και μερικές φορές με δυσκολία απλή γνώση. Συμπέρασμα ο ΑΣΕΠ δεν μπορεί να εγγυηθεί ΑΞΙΟΣΥΝΗ. Θεωρώ οτι η αξιολόγηση αλλα και η επιμόρφωση είναι μια διαρκής διαδικασία που συνδέονται μεταξύ τους. πραγματικά τρομάζω στην ιδέα οτι θα μπω στο εκπαιδευτικό σύστημα και θα σκουριάζω μίζερα μέσα στις στάσιμες γνώσεις ενος εγχειριδίου και ενός αναλυτικού χωρίς φαντασία και με πολλους περιορισμούς. πιστεύω οτι τα αποτελεσματα της ένστασης μου να είναι θετικά και να διοριστώ.όπου και αν πάω δε με νοιάζει γιατι είναι επιλογή μου και τιμή μου να κάνω αυτή τη δουλειά. κάποια στιγμή όταν τελειούσουν όλα ας μιλήσουμε και για τους μαθητές γιατι για αυτούς είναι το ταξίδι και οχι για το καράβι (κράτος) τον καπετάνιο(υπουργό) και το πλήρωμα(εκπαιδευτικοί).