Αρχικά μια γενική παρατήρηση σχετικά με τις διαβουλεύσεις. Εχω την εντύπωση ότι αποτελούν απλώς συμβατική υποχρέωση του κάθε Υπουργείου και δεν λαμβάνεται υπόψη η γνώμη κανενός. Δεν γνωρίζω καν αν διαβάζονται όλες αυτές οι απόψεις. Γιατί δεν μπαίνεται στον κόπο μετά από κάθε διαβούλευση να δημοσιεύετε τα αποτελέσματα της; να ενημερώνετε ποιές από τις απόψεις ελήφθησαν υπόψη και ποιές κρίθηκαν απαράδεκτες; γιατί δεν ενημερώνετε με ένα email (το έχετε άλλωστε) όλους αυτούς που μπήκαν στον κόπο να σχολιάσουν για την τύχη της άποψης τους;
Για τους σκοπούς του Γενικού Λυκείου που είναι το θέμα του άρθρου αυτού έχω να πω πως καλές είναι οι προθέσεις, αλλά από ουσία μηδέν. Ειδικά το "β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών." προκαλεί γέλια. Προαγωγή κριτικής σκέψης; όταν από την τρυφερή ηλικία του δημοτικού αναγκάζουμε τα παιδιά να παπαγαλίζουν για να μπορούν να γράψουν 20 στις πανελλαδικές, εσείς έχετε την εντύπωση ότι στο λύκειο θα καταφέρετε να προάγετε την κριτική σκέψη; γιατί; θα αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας; επειδή κάνετε μια αναδιάρθρωση στο πρόγραμμα απουδών (ατυχή και αυτή κατά τη γνώμη μου) έχετε την αίσθηση ότι τα παιδιά θα αρχίσουν να σκέφτονται κριτικά έτσι ξαφνικά;
Αρχικά μια γενική παρατήρηση σχετικά με τις διαβουλεύσεις. Εχω την εντύπωση ότι αποτελούν απλώς συμβατική υποχρέωση του κάθε Υπουργείου και δεν λαμβάνεται υπόψη η γνώμη κανενός. Δεν γνωρίζω καν αν διαβάζονται όλες αυτές οι απόψεις. Γιατί δεν μπαίνεται στον κόπο μετά από κάθε διαβούλευση να δημοσιεύετε τα αποτελέσματα της; να ενημερώνετε ποιές από τις απόψεις ελήφθησαν υπόψη και ποιές κρίθηκαν απαράδεκτες; γιατί δεν ενημερώνετε με ένα email (το έχετε άλλωστε) όλους αυτούς που μπήκαν στον κόπο να σχολιάσουν για την τύχη της άποψης τους; Για τους σκοπούς του Γενικού Λυκείου που είναι το θέμα του άρθρου αυτού έχω να πω πως καλές είναι οι προθέσεις, αλλά από ουσία μηδέν. Ειδικά το "β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών." προκαλεί γέλια. Προαγωγή κριτικής σκέψης; όταν από την τρυφερή ηλικία του δημοτικού αναγκάζουμε τα παιδιά να παπαγαλίζουν για να μπορούν να γράψουν 20 στις πανελλαδικές, εσείς έχετε την εντύπωση ότι στο λύκειο θα καταφέρετε να προάγετε την κριτική σκέψη; γιατί; θα αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας; επειδή κάνετε μια αναδιάρθρωση στο πρόγραμμα απουδών (ατυχή και αυτή κατά τη γνώμη μου) έχετε την αίσθηση ότι τα παιδιά θα αρχίσουν να σκέφτονται κριτικά έτσι ξαφνικά;