Μετά τις ανοησίες με τα 9 ή 14 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, φτάσαμε στο σημείο να παραδεχθούμε ότι ο τρόπος εισαγωγής που ίσχυε πριν από τριάντα χρόνια ήταν ο καλύτερος. Είμαι σίγουρος ότι ο επόμενος υπουργός που θα προσπαθήσει να "αναβαθμίσει" την παιδεία και να καταγραφεί ως μέγας μεταρρυθμιστής θα καταλήξει ότι καλύτερο ήταν το σύστημα εισαγωγής που ίσχυε πριν από εξήντα χρόνια.
Νομίζω ότι θα ήταν προτιμότερο να μη μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου, ειδικά των δυο πρώτων χρόνων (α' και β' λυκείου) διότι έτσι υπάρχει κίνδυνος οι καθηγητές να πριμοδοτούν τους μαθητές τους με υψηλούς βαθμούς ή να βάζουν εύκολα θέματα στις εξετάσεις ώστε να διευκολύνουν την είσοδο τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Επιπλέον θα πρέπει να γίνουν διαφοροποιήσεις ως προς τα εξεταζόμενα μαθήματα. Για ποιό λόγο για παράδειγμα αυτός που θέλει να εισαχθεί σε σχολή πληροφορικής να πρέπει να εξεταστεί στη χημεία και όχι στην πληροφορική;
Μετά τις ανοησίες με τα 9 ή 14 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, φτάσαμε στο σημείο να παραδεχθούμε ότι ο τρόπος εισαγωγής που ίσχυε πριν από τριάντα χρόνια ήταν ο καλύτερος. Είμαι σίγουρος ότι ο επόμενος υπουργός που θα προσπαθήσει να "αναβαθμίσει" την παιδεία και να καταγραφεί ως μέγας μεταρρυθμιστής θα καταλήξει ότι καλύτερο ήταν το σύστημα εισαγωγής που ίσχυε πριν από εξήντα χρόνια. Νομίζω ότι θα ήταν προτιμότερο να μη μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου, ειδικά των δυο πρώτων χρόνων (α' και β' λυκείου) διότι έτσι υπάρχει κίνδυνος οι καθηγητές να πριμοδοτούν τους μαθητές τους με υψηλούς βαθμούς ή να βάζουν εύκολα θέματα στις εξετάσεις ώστε να διευκολύνουν την είσοδο τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον θα πρέπει να γίνουν διαφοροποιήσεις ως προς τα εξεταζόμενα μαθήματα. Για ποιό λόγο για παράδειγμα αυτός που θέλει να εισαχθεί σε σχολή πληροφορικής να πρέπει να εξεταστεί στη χημεία και όχι στην πληροφορική;