Προτείνω κανένα μάθημα να μη διδάσκεται πάνω από 5 ώρες την εβδομάδα.
Είναι εξωφρενικό να διδάσκονται 3 μαθήματα 20 ώρες την εβδομάδα.
Οι ώρες στα 3 μαθήματα κατεύθυνσης δεν πρέπει να ξεπερνούν τις 15.
Οι ώρες που θα αφαιρεθούν από τα μαθήματα κατεύθυνσης να δοθούν σε ώρες μαθημάτων γενικής παιδείας.
Πρέπει στα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Γ Λυκείου να προστεθούν : Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Οικονομικά .
Οι ώρες την εβδομάδα σε καμία τάξη να μην υπερβαίνουν τα 30χ45λεπτά =22,5ώρες.
Δεν συμφωνώ να λαμβάνεται υπόψη η προφορική βαθμολογία. Η εμπειρία με τη Γ Λυκείου δείχνει ότι οι βαθμοί που μπαίνουν είναι εξωπραγματικοί !
Δεν συμφωνώ να λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στην Α και Β λυκείου γιατί όλο το Λύκειο έτσι θα μετατραπεί σε ένα χώρο συνεχών εξετάσεων με τις γνωστές συνέπειες που ζούμε χρόνια τώρα στη Γ Λυκείου.
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να δίνουν όλοι 4 μαθήματα . Ο αριθμός των μαθημάτων πρέπει να καθορίζεται από τις απαιτήσεις των σχολών που ενδιαφέρουν τον υποψήφιο . π.χ το Μαθηματικό μπορεί να ζητάει μόνο Μαθηματικά. Γιατί κάποιος που θέλει να γίνει Μαθηματικός να εξετάζεται σε Φυσική και Χημεία ή γιατί κάποιος που θέλει να γίνει Πληροφορικός να εξετάζεται στη Χημεία ;
Πρέπει να σταματήσει η παράλογη ρύθμιση των κοινών σχολών σε πεδία. Π.χ Φυσικής Αγωγής μπορείς να εισαχθείς διαγωνιζόμενος ή σε Θεωρητικά Μαθήματα ή σε Θετικά Μαθήματα. Πρέπει να υπάρχει ΕΝΑΣ δρόμος εισαγωγής σε κάθε σχολή για να μην υπάρχουν αδικίες με το να συγκρίνονται ανόμοια πράγματα.
Το γενικό μου σχόλιο είναι ότι το προτεινόμενο «Νέο Λύκειο» είναι βήματα προς τα πίσω και το μόνο πολύ θετικό που φέρνει είναι η δυνατότητα οι σχολές να προτείνουν συντελεστές σε Μαθήματα.
Καλοδήμος Δ.
Φυσικός
Υπεύθυνος ΣΕΠ
ΚΕΣΥΠ Λαμίας.
Προτείνω κανένα μάθημα να μη διδάσκεται πάνω από 5 ώρες την εβδομάδα. Είναι εξωφρενικό να διδάσκονται 3 μαθήματα 20 ώρες την εβδομάδα. Οι ώρες στα 3 μαθήματα κατεύθυνσης δεν πρέπει να ξεπερνούν τις 15. Οι ώρες που θα αφαιρεθούν από τα μαθήματα κατεύθυνσης να δοθούν σε ώρες μαθημάτων γενικής παιδείας. Πρέπει στα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Γ Λυκείου να προστεθούν : Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Οικονομικά . Οι ώρες την εβδομάδα σε καμία τάξη να μην υπερβαίνουν τα 30χ45λεπτά =22,5ώρες. Δεν συμφωνώ να λαμβάνεται υπόψη η προφορική βαθμολογία. Η εμπειρία με τη Γ Λυκείου δείχνει ότι οι βαθμοί που μπαίνουν είναι εξωπραγματικοί ! Δεν συμφωνώ να λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στην Α και Β λυκείου γιατί όλο το Λύκειο έτσι θα μετατραπεί σε ένα χώρο συνεχών εξετάσεων με τις γνωστές συνέπειες που ζούμε χρόνια τώρα στη Γ Λυκείου. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να δίνουν όλοι 4 μαθήματα . Ο αριθμός των μαθημάτων πρέπει να καθορίζεται από τις απαιτήσεις των σχολών που ενδιαφέρουν τον υποψήφιο . π.χ το Μαθηματικό μπορεί να ζητάει μόνο Μαθηματικά. Γιατί κάποιος που θέλει να γίνει Μαθηματικός να εξετάζεται σε Φυσική και Χημεία ή γιατί κάποιος που θέλει να γίνει Πληροφορικός να εξετάζεται στη Χημεία ; Πρέπει να σταματήσει η παράλογη ρύθμιση των κοινών σχολών σε πεδία. Π.χ Φυσικής Αγωγής μπορείς να εισαχθείς διαγωνιζόμενος ή σε Θεωρητικά Μαθήματα ή σε Θετικά Μαθήματα. Πρέπει να υπάρχει ΕΝΑΣ δρόμος εισαγωγής σε κάθε σχολή για να μην υπάρχουν αδικίες με το να συγκρίνονται ανόμοια πράγματα. Το γενικό μου σχόλιο είναι ότι το προτεινόμενο «Νέο Λύκειο» είναι βήματα προς τα πίσω και το μόνο πολύ θετικό που φέρνει είναι η δυνατότητα οι σχολές να προτείνουν συντελεστές σε Μαθήματα. Καλοδήμος Δ. Φυσικός Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Λαμίας.