ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ. ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΧΑΡΤΙ ΓΝΩΣΗΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ (ΚΥΡΙΩΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ) ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΓΝΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Η ΑΡΧΑΙΩΝ. ΟΙ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΦΟΔΙΑΖΟΥΝ ΕΠΑΡΚΩΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ECDL. ΑΝ ΡΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΤΟ MS OFFICE Π.Χ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ.ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ.
ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΟΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΑΖΕΥΟΥΝ ΣΤΟΥΣ Η/Υ. ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΩΡΑ (6η ή 7η) ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ (ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ) ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Π.Χ. ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ. ΑΣ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ.
ΤΩΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΙ ΝΑ ΠΩ; ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ. ΑΠΟΦΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΚΗ.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ. ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΧΑΡΤΙ ΓΝΩΣΗΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ (ΚΥΡΙΩΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ) ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΓΝΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Η ΑΡΧΑΙΩΝ. ΟΙ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΦΟΔΙΑΖΟΥΝ ΕΠΑΡΚΩΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ECDL. ΑΝ ΡΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΤΟ MS OFFICE Π.Χ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ.ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ. ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΟΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΑΖΕΥΟΥΝ ΣΤΟΥΣ Η/Υ. ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΩΡΑ (6η ή 7η) ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ (ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ) ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Π.Χ. ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ. ΑΣ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ. ΤΩΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΙ ΝΑ ΠΩ; ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ. ΑΠΟΦΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΚΗ.