Απαραιτήτως Ομάδα προσανατολισμού Υγείας και Πρόνοιας στο νέο ΕΠΑΛ για τους εξής λόγους:
1. Μεγάλη απορρόφηση των αποφοίτων σε νευραλγικούς τομείς των κοινωνικών υπηρεσιών που έχουν διαπιστωμένη μεγάλη ζήτηση.
2. Υπάρχει δεξαμενή ικανού εκπαιδευτικού προσωπικού που δεν επιτρέπεται να απουσιάζει από το νέο τύπο ΕΠΑΛ.
3. Αποκλεισμός μαθητών/τριών από την εισαγωγή σε ΤΕΙ μέσω του ΕΠΑΛ, με πρότερες διαπιστωμένες επιτυχίες μέσω πανελλαδικών εξετάσεων.
4. Έρευνες όπως του ΣΕΒ και άλλων επιστημόνων διαπιστώνουν τις μεγάλες ανάγκες σε ειδικότητες του τομέα υγείας στην αγορά εργασίας.
5. Σύμφωνα με τη πρόταση για το νέο ΕΠΑΛ με ΣΕΚ και ΙΕΚ διαπιστώνεται μεγαλύτερη σύγχυση στις ειδικότητες που επαναλαμβάνονται με διάφορους τύπους περισσότερο από αυτές του τομέα υγείας, πράγμαπου χρησιμοποιήθηκε σαν όχημα για τη κατάργησή του.
6. Εξισσορόπηση της αδικίας της οριζόντιας διαθεσιμότητας 2122 εκπαιδευτικών χωρίς κριτήρια και του πανικού που προκλήθηκε σε μαθητές που καλούνται να ξεχάσουν το προγραματισμό τους και να ολοκληρώσουν την φοίτησή τους με 4-5 ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς κατά περίπτωση.
Οι αλλαγές σε μια σύγχρονη κοινωνιά πρέπει να προτείνονται, να τίθενται προς συζήτηση, να τεκμηριώνονται και να αποφασίζονται δημοκρατικά εν τέλει. Κάτι τέτοιο δε συνέβη στη περίπτωση αυτή καθώς αναίτια και με σαθρούς ισχυρισμούς καταργήθηκαν οι ειδικότητες του τομέα υγείας και συμπιέστηκαν μόνο τα ΙΕΚ καθώς είναι ανύπαρκτες σε ΣΕΚ και ΕΠΑΛ.
Όταν υπάρχουν αγνές προθέσεις και θετική μη ισοπεδωτική στάση κάθε απόφαση που οδηγεί στο λάθος μπορεί να πάρει τη σωστή πορεία και να οδηγήσει στα μέγιστα αποτελέσματα.
Συμπέρασμα: Ομάδα προσανατολισμού Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας στο νέο ΕΠΑΛ λοιπόν.
Απαραιτήτως Ομάδα προσανατολισμού Υγείας και Πρόνοιας στο νέο ΕΠΑΛ για τους εξής λόγους: 1. Μεγάλη απορρόφηση των αποφοίτων σε νευραλγικούς τομείς των κοινωνικών υπηρεσιών που έχουν διαπιστωμένη μεγάλη ζήτηση. 2. Υπάρχει δεξαμενή ικανού εκπαιδευτικού προσωπικού που δεν επιτρέπεται να απουσιάζει από το νέο τύπο ΕΠΑΛ. 3. Αποκλεισμός μαθητών/τριών από την εισαγωγή σε ΤΕΙ μέσω του ΕΠΑΛ, με πρότερες διαπιστωμένες επιτυχίες μέσω πανελλαδικών εξετάσεων. 4. Έρευνες όπως του ΣΕΒ και άλλων επιστημόνων διαπιστώνουν τις μεγάλες ανάγκες σε ειδικότητες του τομέα υγείας στην αγορά εργασίας. 5. Σύμφωνα με τη πρόταση για το νέο ΕΠΑΛ με ΣΕΚ και ΙΕΚ διαπιστώνεται μεγαλύτερη σύγχυση στις ειδικότητες που επαναλαμβάνονται με διάφορους τύπους περισσότερο από αυτές του τομέα υγείας, πράγμαπου χρησιμοποιήθηκε σαν όχημα για τη κατάργησή του. 6. Εξισσορόπηση της αδικίας της οριζόντιας διαθεσιμότητας 2122 εκπαιδευτικών χωρίς κριτήρια και του πανικού που προκλήθηκε σε μαθητές που καλούνται να ξεχάσουν το προγραματισμό τους και να ολοκληρώσουν την φοίτησή τους με 4-5 ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς κατά περίπτωση. Οι αλλαγές σε μια σύγχρονη κοινωνιά πρέπει να προτείνονται, να τίθενται προς συζήτηση, να τεκμηριώνονται και να αποφασίζονται δημοκρατικά εν τέλει. Κάτι τέτοιο δε συνέβη στη περίπτωση αυτή καθώς αναίτια και με σαθρούς ισχυρισμούς καταργήθηκαν οι ειδικότητες του τομέα υγείας και συμπιέστηκαν μόνο τα ΙΕΚ καθώς είναι ανύπαρκτες σε ΣΕΚ και ΕΠΑΛ. Όταν υπάρχουν αγνές προθέσεις και θετική μη ισοπεδωτική στάση κάθε απόφαση που οδηγεί στο λάθος μπορεί να πάρει τη σωστή πορεία και να οδηγήσει στα μέγιστα αποτελέσματα. Συμπέρασμα: Ομάδα προσανατολισμού Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας στο νέο ΕΠΑΛ λοιπόν.