η διδακτέα ύλη μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη γνώμη μου δεν αξιολογείται ποσοστικά αλλά ποιοτικά. Η συνεργασία όλων των ειδικοτήτων σε επίπεδο διδασκαλίας της γλώσσας ίσως είναι το ζητούμενο. Δε θα μάθει περισσότερα ο μαθητής αν διδαχτεί περισσότερα κείμενα λογοτεχνίας ή περισσότερα κεφάλαια ιστορίας. Ο μαθητής θα μάθει πολλά, αν μάθει να αξιολογεί τα λίγα. Οι καθηγητές πληροφορικής μπορούν να είναι συνδιδάσκοντες με καθηγητές όλων των ειδικοτήτων.
η διδακτέα ύλη μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη γνώμη μου δεν αξιολογείται ποσοστικά αλλά ποιοτικά. Η συνεργασία όλων των ειδικοτήτων σε επίπεδο διδασκαλίας της γλώσσας ίσως είναι το ζητούμενο. Δε θα μάθει περισσότερα ο μαθητής αν διδαχτεί περισσότερα κείμενα λογοτεχνίας ή περισσότερα κεφάλαια ιστορίας. Ο μαθητής θα μάθει πολλά, αν μάθει να αξιολογεί τα λίγα. Οι καθηγητές πληροφορικής μπορούν να είναι συνδιδάσκοντες με καθηγητές όλων των ειδικοτήτων.