Για την αποκατάσταση της αλήθειας..
Σπουδάζω Πληροφορική στο τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχοντας μπει από τεχνολογική κατεύθυνση μου είναι πολύ πιο εύκολη η λογική του προγραμματισμού λόγω του μαθήματος ΑΕΠΠ που έκανα. Συγκεκριμένα, απέκτησα τη λογική που θέλει ο προγραμματισμός και βλέπω συμφοιτητές μου από θετική σχολή να κάνουν αρκετοί φροντιστήριο, γιατί δεν μπορούν να μπουν στο νόημα. Νομίζω ότι κακώς κάποιοι προς δικό τους όφελος απαξιώνουν το ΑΕΠΠ και μάλιστα κάνουν τραγικό λάθος που θεωρούν ότι δεν έχει άμεση σχέση με τα μαθήματα των πανεπιστημίων. Μάλιστα οι καθηγητές μας έμμεσα και άμεσα επιθυμούν την κατοχή της λογικής του προγραμματισμού από τα χρόνια του λυκείου.
ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΙΧΝΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.
Για την αποκατάσταση της αλήθειας.. Σπουδάζω Πληροφορική στο τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχοντας μπει από τεχνολογική κατεύθυνση μου είναι πολύ πιο εύκολη η λογική του προγραμματισμού λόγω του μαθήματος ΑΕΠΠ που έκανα. Συγκεκριμένα, απέκτησα τη λογική που θέλει ο προγραμματισμός και βλέπω συμφοιτητές μου από θετική σχολή να κάνουν αρκετοί φροντιστήριο, γιατί δεν μπορούν να μπουν στο νόημα. Νομίζω ότι κακώς κάποιοι προς δικό τους όφελος απαξιώνουν το ΑΕΠΠ και μάλιστα κάνουν τραγικό λάθος που θεωρούν ότι δεν έχει άμεση σχέση με τα μαθήματα των πανεπιστημίων. Μάλιστα οι καθηγητές μας έμμεσα και άμεσα επιθυμούν την κατοχή της λογικής του προγραμματισμού από τα χρόνια του λυκείου. ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΙΧΝΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.