η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων,
θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και
ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας.
Το μάθημα που μπορεί να υλοποιήσει(κυρίως τα (η) και (ι), και εξ ολοκλήρου το (θ)) τους παραπάνω σκοπούς του Νέου Γενικού Λυκείου είναι η Πληροφορική. Όμως αντί να γίνει υποχρεωτικό το μάθημα και να αναβαθμιστεί με ένα σύγχρονο βιβλίο και κατάλληλο υποστηρικτικό υλικό, το μάθημα καταργείται πλήρως... Μάλλον το συγκεκριμένο μάθημα θεωρείται ακριβό(καθηγητές, εργαστήρια κ.τ.λ.) για το Νέο Γενικό Λύκειο... Αν δεν αλλάξει κάτι όσον αφορά στο μάθημα της Πληροφορικής, ίσως θα έπρεπε να αφαιρεθούν οι παραπάνω σκοποί από την περιγραφή του τι προσπαθεί να πετύχει το καινούργιο Λύκειο...
η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων, θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας. Το μάθημα που μπορεί να υλοποιήσει(κυρίως τα (η) και (ι), και εξ ολοκλήρου το (θ)) τους παραπάνω σκοπούς του Νέου Γενικού Λυκείου είναι η Πληροφορική. Όμως αντί να γίνει υποχρεωτικό το μάθημα και να αναβαθμιστεί με ένα σύγχρονο βιβλίο και κατάλληλο υποστηρικτικό υλικό, το μάθημα καταργείται πλήρως... Μάλλον το συγκεκριμένο μάθημα θεωρείται ακριβό(καθηγητές, εργαστήρια κ.τ.λ.) για το Νέο Γενικό Λύκειο... Αν δεν αλλάξει κάτι όσον αφορά στο μάθημα της Πληροφορικής, ίσως θα έπρεπε να αφαιρεθούν οι παραπάνω σκοποί από την περιγραφή του τι προσπαθεί να πετύχει το καινούργιο Λύκειο...