Μόλις πριν λίγο καιρό αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο.Αφήνοντας πίσω το σχολείο έχω ακόμα μία απορία που πιστεύω πως κάθε μαθητής έχει:Για ποιο λόγο πρέπει να μαθαίνουμε ένα πλήθος άχρηστων πληροφοριών και μάλιστα να τις αποστηθίζουμε, για ποιο λόγο υπάρχουν και μαθήματα τα οποία δεν προσφέρουν τίποτα, αλλά χρησιμοποιούνται μόνο και μόνο για να «καλύπτουν» τις διδακτικές ώρες αλλά και γιατί δεν γίνεται μία προσπάθεια να εκσυγχρονιστεί το δημόσιο σχολείο και να προσαρμοστεί στην κοινωνία της πληροφορίας, που επικρατεί στις μέρες μας, δίνοντας ας πούμε έμφαση στην πληροφορική(που σίγουρα πρόκειται για μάθημα του μέλλοντος).Και αντί αυτού ,απογοητευμένος, βλέπω πως θέλουν να καταργήσουν την Πληροφορική.Ας μην ξεχνάμε ότι η πληροφορική είναι από τα λίγα μαθήματα που δεν ήταν στείρα απομνημόνευση και καλλιεργεί την δημιουργική και αναλυτική σκέψη.Τα παιδιά που δίνουν για σχολές όπως ιατρική,χημεία, βιολογία ωραία να διδάσκονται χημεία.Οι πολυτεχνικές σχολές, οι σχολές πληροφορικής,μαθηματικών κτλ τι συνάφεια έχουν με την χημεία; Είναι δυνατόν να μπαίνουν φοιτητές που δεν έχουν διδαχτεί πληροφορική; Αυτό είναι απαράδεκτο και εδώ έρχεται η δεύτερη απορία μου:Πως γίνεται να το αντιλαμβάνομαι εγώ,ένας 18χρονος με λίγη εμπειρία, και να μην το αντιλαμβάνονται «αυτοί» που υποτίθεται ξέρουν τι κάνουν.Το μόνο που θα καταφέρουν είναι να μας γυρίσουν χρόνια πίσω και να καταστρέψουν ολοσχερώς την Ελλάδα.Αν θέλετε να το κάνετε, κάντε το, αλλά εγώ δεν θα είμαι εδώ και να ξέρετε ότι «εσείς» με διώξατε.
Μόλις πριν λίγο καιρό αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο.Αφήνοντας πίσω το σχολείο έχω ακόμα μία απορία που πιστεύω πως κάθε μαθητής έχει:Για ποιο λόγο πρέπει να μαθαίνουμε ένα πλήθος άχρηστων πληροφοριών και μάλιστα να τις αποστηθίζουμε, για ποιο λόγο υπάρχουν και μαθήματα τα οποία δεν προσφέρουν τίποτα, αλλά χρησιμοποιούνται μόνο και μόνο για να «καλύπτουν» τις διδακτικές ώρες αλλά και γιατί δεν γίνεται μία προσπάθεια να εκσυγχρονιστεί το δημόσιο σχολείο και να προσαρμοστεί στην κοινωνία της πληροφορίας, που επικρατεί στις μέρες μας, δίνοντας ας πούμε έμφαση στην πληροφορική(που σίγουρα πρόκειται για μάθημα του μέλλοντος).Και αντί αυτού ,απογοητευμένος, βλέπω πως θέλουν να καταργήσουν την Πληροφορική.Ας μην ξεχνάμε ότι η πληροφορική είναι από τα λίγα μαθήματα που δεν ήταν στείρα απομνημόνευση και καλλιεργεί την δημιουργική και αναλυτική σκέψη.Τα παιδιά που δίνουν για σχολές όπως ιατρική,χημεία, βιολογία ωραία να διδάσκονται χημεία.Οι πολυτεχνικές σχολές, οι σχολές πληροφορικής,μαθηματικών κτλ τι συνάφεια έχουν με την χημεία; Είναι δυνατόν να μπαίνουν φοιτητές που δεν έχουν διδαχτεί πληροφορική; Αυτό είναι απαράδεκτο και εδώ έρχεται η δεύτερη απορία μου:Πως γίνεται να το αντιλαμβάνομαι εγώ,ένας 18χρονος με λίγη εμπειρία, και να μην το αντιλαμβάνονται «αυτοί» που υποτίθεται ξέρουν τι κάνουν.Το μόνο που θα καταφέρουν είναι να μας γυρίσουν χρόνια πίσω και να καταστρέψουν ολοσχερώς την Ελλάδα.Αν θέλετε να το κάνετε, κάντε το, αλλά εγώ δεν θα είμαι εδώ και να ξέρετε ότι «εσείς» με διώξατε.