Ο μαθητής που μπήκε στο χημικό μέσω τεχνολογικής κατεύθυνσης τι περίμενε; Να ανταπεξέλθει; Αν τον ενδιέφερε από την αρχή το χημικό θα είχε πάει στη θετική κατεύθυνση. Οταν περνάμε κατά λάθος σε σχολές αυτά συμβαίνουν...
Το σωστό ήταν το μηχανογραφικό της Κύπρου όπως επανειλημμένα είχαμε τονίσει προς τους αρμόδιους. Δηλαδή από την τεχνολογική μπορούν να εισαχθούν στο χημικό ΜΟΝΟ όσοι ανήκουν στον κύκλο με τη βιοχημεία και όχι με την πληροφορική.
Το ακριβώς αντίθετο -εξίσου λάθος- θα συμβεί τώρα αν απαλειφθεί η πληροφορική από εξεταζόμενο μάθημα στην πλειοψηφία των πολυτεχνικών σχολών. Και δεν μιλάω μόνο για τμήματα πληροφορικής αλλά για όλα τα τμήματα ηλεκτρολόγων, μηχανολόγων, πολιτικών μηχανικών, αρχιτεκτόνων κλπ κλπ
Ο μαθητής που μπήκε στο χημικό μέσω τεχνολογικής κατεύθυνσης τι περίμενε; Να ανταπεξέλθει; Αν τον ενδιέφερε από την αρχή το χημικό θα είχε πάει στη θετική κατεύθυνση. Οταν περνάμε κατά λάθος σε σχολές αυτά συμβαίνουν... Το σωστό ήταν το μηχανογραφικό της Κύπρου όπως επανειλημμένα είχαμε τονίσει προς τους αρμόδιους. Δηλαδή από την τεχνολογική μπορούν να εισαχθούν στο χημικό ΜΟΝΟ όσοι ανήκουν στον κύκλο με τη βιοχημεία και όχι με την πληροφορική. Το ακριβώς αντίθετο -εξίσου λάθος- θα συμβεί τώρα αν απαλειφθεί η πληροφορική από εξεταζόμενο μάθημα στην πλειοψηφία των πολυτεχνικών σχολών. Και δεν μιλάω μόνο για τμήματα πληροφορικής αλλά για όλα τα τμήματα ηλεκτρολόγων, μηχανολόγων, πολιτικών μηχανικών, αρχιτεκτόνων κλπ κλπ