Θέλω να εκφράσω και εγώ με την σειρά μου την απογοήτευσή μου για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργήσατε ώστε να βγει σε διαβούλευση λίγων ημερών το σημαντικότερο νομοσχέδιο που αφορά στην εκπαίδευση, μέσα στον Αυγουστο.
Σε αυτό το σχέδιο νόμου κατά την γνώμη σας δε χωρά το αντικείμενο της αλγοριθμικής σκέψης.
Ομως στο νομοσχέδιο που εσείς οι ίδιοι συγγράψατε λέτε ότι σκοποί του Νέου Λυκείου (σε πολλά εισαγωγικά η λέξη ΝΕΟΥ )είναι:
η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων,
θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών
Είναι δυνατόν να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι χωρίς μάθημα Πανελλαδικώς εξεταζόμενο της Επιστήμης της Πληροφορικής;;; Και αν ναι πως;;; Ναί όσο και να μην το καταλαβαίνετε η Πληροφορική είναι επιστήμη οπως η επιστήμη των Μαθηματικών της Φυσικής της Χημείας κ.α..
Είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο (και παλι σε πολλα εισαγωγικα) Λύκειο να τελειώνει την εκπαίδευσή του ένας μαθητής χωρίς να έχει διδαχτεί ούτε μια ώρα την επιστήμη των υπολογιστών.
Γνωρίζετε οτι άλλο είναι να ξέρει κάποιος την χρήση του Η/Υ και άλλο είναι να προγραμματιζει;
Δεν θα επιχειρηματολογήσω άλλο για την αναγκαιότητα της ύπαρξης του μαθήματος της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο και οχι μόνο αλλά και για την ανάγκη εισαγωγικού μαθήματος αλγοριθμικής στην Β Λυκείου και ξερετε γιατι;;;
Διοτι, πιστεύω οτι αυτές οι διαβουλεύσεις γίνονται για τα μάτια του κόσμου και ότι το σχολιό μου όπως και τα υπόλοιπα σχόλια δεν θα αναγνωστούν ποτε απο τους υπευθύνους. Έυχομαι να διαψευστώ...
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.
Θέλω να εκφράσω και εγώ με την σειρά μου την απογοήτευσή μου για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργήσατε ώστε να βγει σε διαβούλευση λίγων ημερών το σημαντικότερο νομοσχέδιο που αφορά στην εκπαίδευση, μέσα στον Αυγουστο. Σε αυτό το σχέδιο νόμου κατά την γνώμη σας δε χωρά το αντικείμενο της αλγοριθμικής σκέψης. Ομως στο νομοσχέδιο που εσείς οι ίδιοι συγγράψατε λέτε ότι σκοποί του Νέου Λυκείου (σε πολλά εισαγωγικά η λέξη ΝΕΟΥ )είναι: η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων, θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών Είναι δυνατόν να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι χωρίς μάθημα Πανελλαδικώς εξεταζόμενο της Επιστήμης της Πληροφορικής;;; Και αν ναι πως;;; Ναί όσο και να μην το καταλαβαίνετε η Πληροφορική είναι επιστήμη οπως η επιστήμη των Μαθηματικών της Φυσικής της Χημείας κ.α.. Είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο (και παλι σε πολλα εισαγωγικα) Λύκειο να τελειώνει την εκπαίδευσή του ένας μαθητής χωρίς να έχει διδαχτεί ούτε μια ώρα την επιστήμη των υπολογιστών. Γνωρίζετε οτι άλλο είναι να ξέρει κάποιος την χρήση του Η/Υ και άλλο είναι να προγραμματιζει; Δεν θα επιχειρηματολογήσω άλλο για την αναγκαιότητα της ύπαρξης του μαθήματος της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο και οχι μόνο αλλά και για την ανάγκη εισαγωγικού μαθήματος αλγοριθμικής στην Β Λυκείου και ξερετε γιατι;;; Διοτι, πιστεύω οτι αυτές οι διαβουλεύσεις γίνονται για τα μάτια του κόσμου και ότι το σχολιό μου όπως και τα υπόλοιπα σχόλια δεν θα αναγνωστούν ποτε απο τους υπευθύνους. Έυχομαι να διαψευστώ... Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.