Ο Τομέας Υγείας και Πρόνοιας πρέπει να παραμείνει στα Επαγγελματικά Λύκεια γιατί:
1. Αφορά το 23% του μαθητικού δυναμικού αυτών των σχολείων, χωρίς πλεονάσματα καθηγητών.
2. Αντικειμενικά έχει το μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας , στις σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης .
3. Επίκεντρο των σπουδών του Τομέα Υγείας είναι ο άνθρωπος και τα προβλήματά του κάτι που απαιτεί συνολική παιδεία και όχι κατάρτιση (ΙΕΚ).
4. Χωρίς τον συγκεκριμένο Τομέα, με ρατσιστικό τρόπο, αποκλείονται από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα κορίτσια, που στην μεγαλύτερη τους πλειοψηφία επέλεγαν τις συγκεκριμένες ειδικότητες.
5. Καταλήγουν σε αχρηστία εξοπλισμένα εργαστήρια που με κόπο και προσωπικό μεράκι οργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί. Εξοπλισμός χιλιάδων ευρώ από το υστέρημα ελλήνων φορολογουμένων, θα μείνει ανενεργός και τελικά άχρηστος.
6. Η τύχη και των υπολοίπων τομέων είναι μαθηματικά προδιαγεγραμμένη, μιας και η έλλειψη μαθητικού δυναμικού θα οδηγήσει και αυτούς τους τομείς σε σταδιακή συρρίκνωση και τελικά στην καθολική απαξίωση και κατάργηση των ίδιων των ΕΠΑΛ.
7. Σε καμιά ευρωπαϊκή χώρα δεν υπάρχει δευτεροβάθμια εκπαίδευση, χωρίς Τομείς και Ειδικότητες του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας. Ποιος ο λόγος να μην υπάρχει και στην Ελλάδα;
8. Το επίπεδο μιας χώρας καθορίζεται από την ποιότητα της προσφερόμενης Υγείας και Παιδείας. Υποβαθμίζοντας τις σπουδές στην Υγεία, υποβαθμίζονται και οι προσφερόμενες υπηρεσίας σε αυτήν.
9. Στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ αναγνωρίζονταν διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα από τους αποφοίτους των ΤΕΙ και ΑΕΙ. Άρα δεν τίθεται θέμα επικάλυψης του ενός πτυχίου από το άλλο.
10. Η επιλογή του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας ήταν και ΕΙΝΑΙ συνειδητή επιλογή των μαθητών-τριων στα ΕΠΑΛ. Ποιος νομιμοποιείται να καταστρατηγήσει το δικαίωμα αυτό της επιλογής για τον οποιονδήποτε έλληνα πολίτη;
Ο Τομέας Υγείας και Πρόνοιας πρέπει να παραμείνει στα Επαγγελματικά Λύκεια γιατί: 1. Αφορά το 23% του μαθητικού δυναμικού αυτών των σχολείων, χωρίς πλεονάσματα καθηγητών. 2. Αντικειμενικά έχει το μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας , στις σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης . 3. Επίκεντρο των σπουδών του Τομέα Υγείας είναι ο άνθρωπος και τα προβλήματά του κάτι που απαιτεί συνολική παιδεία και όχι κατάρτιση (ΙΕΚ). 4. Χωρίς τον συγκεκριμένο Τομέα, με ρατσιστικό τρόπο, αποκλείονται από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα κορίτσια, που στην μεγαλύτερη τους πλειοψηφία επέλεγαν τις συγκεκριμένες ειδικότητες. 5. Καταλήγουν σε αχρηστία εξοπλισμένα εργαστήρια που με κόπο και προσωπικό μεράκι οργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί. Εξοπλισμός χιλιάδων ευρώ από το υστέρημα ελλήνων φορολογουμένων, θα μείνει ανενεργός και τελικά άχρηστος. 6. Η τύχη και των υπολοίπων τομέων είναι μαθηματικά προδιαγεγραμμένη, μιας και η έλλειψη μαθητικού δυναμικού θα οδηγήσει και αυτούς τους τομείς σε σταδιακή συρρίκνωση και τελικά στην καθολική απαξίωση και κατάργηση των ίδιων των ΕΠΑΛ. 7. Σε καμιά ευρωπαϊκή χώρα δεν υπάρχει δευτεροβάθμια εκπαίδευση, χωρίς Τομείς και Ειδικότητες του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας. Ποιος ο λόγος να μην υπάρχει και στην Ελλάδα; 8. Το επίπεδο μιας χώρας καθορίζεται από την ποιότητα της προσφερόμενης Υγείας και Παιδείας. Υποβαθμίζοντας τις σπουδές στην Υγεία, υποβαθμίζονται και οι προσφερόμενες υπηρεσίας σε αυτήν. 9. Στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ αναγνωρίζονταν διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα από τους αποφοίτους των ΤΕΙ και ΑΕΙ. Άρα δεν τίθεται θέμα επικάλυψης του ενός πτυχίου από το άλλο. 10. Η επιλογή του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας ήταν και ΕΙΝΑΙ συνειδητή επιλογή των μαθητών-τριων στα ΕΠΑΛ. Ποιος νομιμοποιείται να καταστρατηγήσει το δικαίωμα αυτό της επιλογής για τον οποιονδήποτε έλληνα πολίτη;