Θα ήθελα να επισημάνω την διαφωνία μου ως προς το πρόγραμμα σπουδών της ομάδας προσανατολισμού «Γεωπονίας τροφίμων και διατροφής. Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου τα μαθήματα προσανατολισμού ειδικότητας είναι 1. Αγροτική Οικονομία 5 ώρες 2. Αρχές Λογιστικής 2 ώρες .
Παρατηρώ ότι υπάρχουν αρκετά μαθήματα οικονομικού προσανατολισμού και κανένα μάθημα που να προσανατολίζει τα παιδιά προς την Γεωπονία και τα Τρόφιμα. Κατανοώ ότι κάποιος που θα ασχοληθεί με την αγροτική παραγωγή θα πρέπει να έχει και βασικές γνώσεις οικονομικών αλλά δεν θα γίνει λογιστής. Άρα οι 5 ώρες αγροτικής οικονομίας είναι πάρα πολλές επίσης η αγροτική οικονομία περιέχει και βασικές γνώσεις λογιστικής. Προτείνω το μάθημα «Αρχές Λογιστικής» να αντικατασταθεί με<>.
Πρέπει να προσανατολιστούν τα παιδιά προς τον πρωτογενή τομέα και όχι προς τον τριτογενή. Σκεφτείτε ένα παιδί στην επαρχία που θέλει να ασχοληθεί με την παραγωγή αγροτικών προϊόντων να έρθει στην Α τάξη του ΕΠΑΛ να επιλέξει την ομάδα προσανατολισμού Γεωπονίας τροφίμων και διατροφής και να κάνει 7 ώρες την εβδομάδα οικονομικά μαθήματα ( όπως η κατεύθυνση οικονομίας και διοίκησης) δεν θα έχει κανένα ενδιαφέρον.
προσπαθεί να καταλάβει που βρίσκεται και ότι δεν έχει κάνει λάθος επιλογή.
Θα ήθελα να επισημάνω την διαφωνία μου ως προς το πρόγραμμα σπουδών της ομάδας προσανατολισμού «Γεωπονίας τροφίμων και διατροφής. Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου τα μαθήματα προσανατολισμού ειδικότητας είναι 1. Αγροτική Οικονομία 5 ώρες 2. Αρχές Λογιστικής 2 ώρες . Παρατηρώ ότι υπάρχουν αρκετά μαθήματα οικονομικού προσανατολισμού και κανένα μάθημα που να προσανατολίζει τα παιδιά προς την Γεωπονία και τα Τρόφιμα. Κατανοώ ότι κάποιος που θα ασχοληθεί με την αγροτική παραγωγή θα πρέπει να έχει και βασικές γνώσεις οικονομικών αλλά δεν θα γίνει λογιστής. Άρα οι 5 ώρες αγροτικής οικονομίας είναι πάρα πολλές επίσης η αγροτική οικονομία περιέχει και βασικές γνώσεις λογιστικής. Προτείνω το μάθημα «Αρχές Λογιστικής» να αντικατασταθεί με<>. Πρέπει να προσανατολιστούν τα παιδιά προς τον πρωτογενή τομέα και όχι προς τον τριτογενή. Σκεφτείτε ένα παιδί στην επαρχία που θέλει να ασχοληθεί με την παραγωγή αγροτικών προϊόντων να έρθει στην Α τάξη του ΕΠΑΛ να επιλέξει την ομάδα προσανατολισμού Γεωπονίας τροφίμων και διατροφής και να κάνει 7 ώρες την εβδομάδα οικονομικά μαθήματα ( όπως η κατεύθυνση οικονομίας και διοίκησης) δεν θα έχει κανένα ενδιαφέρον. προσπαθεί να καταλάβει που βρίσκεται και ότι δεν έχει κάνει λάθος επιλογή.